۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۳۹۵۳۸
آیت الله حیدری:

سردار سلیمانی نمونه تربیت شدگان اسلام محمدی و مکتب خمینی است

سردار سلیمانی نمونه تربیت شدگان اسلام محمدی و مکتب خمینی است
آیت الله حیدری با اشاره به برکات شهادت سردار سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی نمونه تربیت شدگان اسلام محمدی و مکتب خمینی است که الگویی برای جوانان منطقه و مقاومت خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، شامگاه گذشته در مراسم چهلم شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در مصلای امام خمینی (ره) اهواز، با بیان اینکه شهدا درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره این دو عزیز شهید پیام‌های بسیاری در خود دارد، وحدت و الفت تاریخی، دوستی و ایستادگی‌های جانانه دو شهید بزرگوار در برابر استکبار زبانزد است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خون ایرانی‌ها و عراقی‌ها با یکدیگر عجین شده است، گفت: در جریان جنگ ظالمانه صدام حسین علیه ایران اسلامی، مجاهدان عراقی با مقاومت جانانه و دوشادوش رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعث ایستادگی کردند و خون شان در آن دوران با یکدیگر مخلوط شد، در جریان دفاع از عتبات عالیات نیز بار دیگر خون مجاهدان و دلاوران این دو کشور با یکدیگر عجین گشت.

متولی مدرسه الغدیر اهواز با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیسم خواهان تفرقه افکنی میان دو ملت ایران و عراق هستند، افزود: آمریکا از وجود شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ترس و واهمه داشت و با شهادت شان تولدی دوباره پیدا کردند، شهادت شان ثمرات و برکات بسیاری به همراه دارد که از زمان شهادت تاکنون برخی برکت‌ها محقق و برخی دیگر به مرور زمان بر همگان آشکار می‌شود.

آیت الله حیدری با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی از اول انقلاب تا زمان شهادت در خدمت اسلام، انقلاب اسلامی و محور مقاومت بود، تصریح کرد: حضور میلیون‌ها ایرانی و عراقی در مراسم تشییع شهیدان بزرگوار، تصمیم تاریخی مجلس عراق برای لغو معاهده‌های امنیتی با آمریکا، تظاهرات عراقی‌ها در مخالفت با حضور نیرو‌های آمریکایی و قیام عمومی ملت‌های مسلمان در برابر استکبار بخشی از برکات شهادت این عزیزان است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه تربیت شدگان اسلام محمدی و مکتب خمینی (ره) است، گفت: وی فردی با اخلاص، رشید، عاقل و جهادگر و نمونه عینی و علنی برای اسلام ولایی است و می‌تواند الگویی برای جوانان منطقه و محور مقاومت باشد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات