۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۳۵۲۲۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

فاصله گرفتن دستگاه های اجرایی از ارزش های انقلابی آسیبی جدی است

فاصله گرفتن دستگاه های اجرایی از ارزش های انقلابی آسیبی جدی است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران، فاصله گرفتن دستگاه های اجرایی از ارزش های انقلابی را آسیبی جدی دانست و بر ضرورت تقویت این روحیه در نهادها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ضمن تبریک ایام دهه کرامت، گفت: دشمنان می خواهند کرامت ما را بشکنند در حالی که ما کرامت خود را مدیون خانواده‌ای هستیم که شکستنی نیستند، ما در پناه اهل بیت(ع) باقی می‌مانیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و سالروز شهادت شهدای ۱۵ خرداد که در پیش است، افزود: خدای بزرگ در قرآن کریم به ما مکرر فرمودند که هم جهاد برای خدا و هم جهاد در راه خدا را در پیش بگیرید که مصداق روشن و بارز آن دفاع مقدس، دفاع از حرم و غیره است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به تقدیم ده هزار و ۴۰۰ شهید مازندران، جانبازان و آزادگان، خاطرنشان کرد: در رده‌های بعدی یکی از مصادق روشن جهاد خدمتی است که به مردم ارائه می‌شود، گره‌گشایی، غم‌زدایی، سرورافزایی و غیره جهاد در راه خدا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اگر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی از روحیه انقلابی خالی شوند هیچ کاری از آنها برنمی‌آید، گفت: ما نیاز به روحیه جهادی و انقلابی داریم، خداوند برخی از وقت‌ها به خدماتی که برای خود هیچ ندیدی و حسابی باز نکردی، نمره می‌دهد.

امام جمعه ساری همچنین تصریح کرد: خداوند رضایت خودش را در طاعت‌ورزی پنهان کرده از این رو هیچ طاعتی را نباید دست کم گرفت.

وی با تأکید بر این که فضای انقلابی، جهادی و جوانی باید در این نهاد جاری و ساری باشد، خاطرنشان کرد: مهم ترین آسیب این است که فضای یک دستگاه از انقلاب فاصله بگیرد؛ این چیزی است که شهدا نمی‌بخشند و این چیزی است که متعلق به شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که هر روز دشمن جنگی را آغاز می‌کند، افزود: اگر شهدای دفاع مقدس تا اغتشاشات نبودند ما هیچ نداشتیم، خدا نکند ارزش‌های دینی، حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی کمرنگ باشد و ضعیف دیده شود.

امام جمعه ساری ادامه داد: البته ممکن است دستگاه‌های نظارتی ما خیلی کارآمد نباشند اما یقین بدانید که انقلاب ما یک باطن قوی دارد، اگر با انقلاب همراه نباشید باطن انقلاب شما را حذف خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خواستار دغدغه‌مندی مدیرکل جدید این نهاد شد و عنوان کرد: کوتاهی به معیشت و فرهنگ مددجویان جایز نیست، خدا این قشر را دوست دارد، هر کسی که اینها را حمایت کند را نیز دوست خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی ادامه داد: دولت انقلابی شبانه‌روز در حال تلاش است اما دشمنان نیز در حال دویدن هستند اما برد با انقلاب اسلامی است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات