۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۳۴۸۴۲
حجت الاسلام شریف تبار تأکید کرد؛

ضرورت راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین در شهرهای مازندران

ضرورت راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین در شهرهای مازندران
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین در شهرهای استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای استان در مجتمع آموزشی تبیین محمودآباد به نحوه فعالیت رسانه ای دشمنان انقلاب در موضوع شهادت آیت الله سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب با ایجاد شبهات متعدد از طریق رسانه ها سعی در وارونه جلوه دادن ابعاد شخصیتی این مجاهد مردمی داشته و از همه ظرفیت های داخلی و خارجی برای نا امید کردن ملت، دریغ نمی کنند.

وی با تاکید بر ایجاد قرارگاه جهاد تبیین در شهرهای استان، تصریح کرد: جهاد تبیین در مقابل تحریف و شبهه افکنی است و سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری دیگر نهادهای فرهنگی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به دنبال تشکیل این قرارگاه در همه ی شهرهای استان است.

حجت الاسلام شریف تبار، شناخت میدان را یکی از مقدمات لازم برای مقابله با هجمه های متعدد دشمنان، دانست و افزود: راهبران جهاد تبیین در عرصه ها و موضوعات تبیینی باید در یک میدان واحد حرکت کنند و لازمه این کار برای مصاف در این نبرد همه جانبه، شناخت میدان و تشکیل یک قرارگاه واحد است.

عضو شورای فرهنگی عمومی به شناخت زیست بوم جهاد تبیین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شناخت جایگاه، میدان و کنش های مختلفی که در مسیر است باعث می شود که از مسیر اصلی و درست خارج نشویم.

وی، مطالعه و دقت در خصوص فرمایش و رهنمودهای مقام معظم رهبری را لازمه حرکت در این مسیر عنوان کرد و بیان داشت: مختصات خاص تبیینی در فرمایشات رهبری قابل احصا است و سرلوحه تدوین و تهیه سند راهبری قرارگاه قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام شریف تبار استان ادامه داد: راهبران جهاد تبیین در استان اعم از سپاه، بسیج، دانشگاه، حوزه، جبهه انقلاب اسلامی، هیأت مذهبی، مساجد، فعالان قرآنی، مداحان، قشر عظیم نهضت پیشرفت بانوان توان بسیج کنندگی و حرکت آفرینی را دارا هستند و باید از این ظرفیت در راستای تحقق قرارگاه جهاد تبیین استفاده کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات