۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۳۴۶۷۵
حجت الاسلام قنبری خبر داد؛

اعزام ۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم و روستایی مازندران در تابستان امسال

اعزام ۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم و روستایی مازندران در تابستان امسال
مازندران - مسؤول گروه جهادی حوزه علمیه مازندران از اعزام ۱۵ گروه جهادی همزمان با تابستان امسال به مناطق محروم و روستایی استان خبر داد.

حجت الاسلام جواد قنبری، مسؤول گروه جهادی حوزه علمیه استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از اعزام 15 گروه جهادی همزمان با تابستان امسال در عرصه های عمرانی، درمانی و فرهنگی و تبلیغی در مناطق محروم و روستایی استان خبر داد.

وی با بیان این که مهم ترین هدف این گروه های جهادی خدمت به مردم است، افزود: این گروه های جهادی در عرصه های مختلف همواره خدمت به مردم را جزء اولویت های نخست خود قرار داده اند.

مسؤول گروه جهادی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور پررنگ طلاب جوان و انقلابی در این گروه های جهادی تصریح کرد: زمانی که در کشور باید انتشار ویروس منحوس کرونا مواجه بود، طلاب مدارس علمیه در بخش های مختلف خدمات ارزشمندی را به بیماران و خانواده های نیازمند ارائه کردند.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که خدمات ارزشمند طلاب گروه های جهادی در جریان کرونا و سایر حوادث و بلایای طبیعی بسیار اثرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: طلاب جهادی در عرصه های مختلف همواره در کنار مسؤولان آماده خدمت صادقانه به مردم بوده و هستند.

وی با اشاره به این که همزمان با تابستان امسال نیز این گروه های جهادی با هدف خدمت به مردم مناطق محروم و روستایی در این مناطق حضور خواهد یافت، تصریح کرد: این طلاب گروه های جهادی با همراهی بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و مجموعه بسیج طلاب اقدامات ارزشمند عمرانی، درمانی، فرهنگی و تبلیغی را در روستاها را انجام خواهند داد.

مسؤول گروه جهادی حوزه علمیه استان مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در حال حاضر 22 گروه جهادی در سطح مدارس علمیه استان فعال هستند، خاطرنشان کرد: از ظرفیت بالای این گروه های جهادی که از طلاب جوان، مستعد و علاقه مند تشکیل شده در عرصه های مختلف بهره گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام قنبری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دوره توانمند سازی آموزشی و توجیهی گروه های جهادی در قم خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از سوم تا پنجم خرداد ماه به همت دبیرخانه گروهای جهادی حوزه های علمیه کشور در قم برگزار می شود.

قاسم شفیعی پور

افشین ایمانی
ارسال نظرات