۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۷۳۴۴۶۳
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری بیشتر از ظرفیت طلاب جوان در سپاه و بسیج

ضرورت بهره گیری بیشتر از ظرفیت طلاب جوان در سپاه و بسیج
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، حضور روحانیت در نهادها به ویژه نیروهای مسلح را ظرفیت مهمی در جهت تقویت آن مجموعه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمدیان مسؤول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت در پیش بودن سالروز شهادت رییس مذهب تشیع و بنیانگذار نوین حوزه علمیه، گفت: ملامجدالدین که یکی از شاگردان امام صادق(ع) بودند، معروف است که ایشان از طرف آن حضرت به ساری آمدند.

وی افزود: چندی پیش نیز همایش بزرگداشتی برای آقاملامجدالدین داشتیم و دستور پیگیری و استخراج مستندات نامه امام صادق(ع) به مردم ساری و شهرهای دیگر استان را نیز صادر شد تا اگر صحت دارد برای سال آینده همایش سالروز ارسال این نامه برگزار شود.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که حضور روحانیت در همه نهادها و نیروهای مسلح بخصوص سپاه به اندازه اهمیت جامعه هدف و مقصد مهم است‌، خاطرنشان کرد: سپاه برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است، همانطور که امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود به همان اندازه حضور روحانیت در سپاه مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، حضور روحانیت در نیروهای مسلح را یک ظرفیت مهم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: باید سطح تعامل و ارتباط با سربازان در نیروهای مسلح بیشتر تقویت شود، تا این افراد پس از پایان خدمت سربازی مبلغ و مروج سپاه و سایر نیروها باشند.

وی با تأکید براین که حضور روحانیت در نیروهای مسلح باید تقویت کننده جایگاه سپاه و همچنین رفع نقاط ضعف احتمالی در این نیروها باشد، ادامه داد: باید از این ظرفیت بالا در جهت رشد و تقویت روز افزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود، بسیج را یک ظرفیت مهم در کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید دستاوردها و اقدامات ارزشمند این نیروهای مردمی و انقلابی بیشتر در جامعه ترویج و تبلیغ شوند تا افراد بیشتری جذب این مجموعه شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت بهره گیری بیشتر از ظرفیت بالای طلاب جوان در مجموعه سپاه و بسیج تأکید کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات