۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۳۵۳۵۰
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه:

اخلاق قرآنی در جامعه گسترش یابد

اخلاق قرآنی در جامعه گسترش یابد
مجیدی با تاکید بر ضرورت گسترش اخلاق قرآنی در جامعه گفت: در این راستا باید برنامه های قرآنی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حمید مجیدی در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی، هیات امنا مساجد و امامزادگان لرستان که در تالار شهید آوینی خرم آباد برگزار شد، با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ و اخلاق قرآنی در جامعه گفت: فعالان حوزه‌های دین و فرهنگ باید برای ترویج فرهنگ و اخلاق قرآنی در جامعه تلاش کنند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: تلاش شود که برنامه های قرآنی تقویت یابد و فعالان حوزه قرآن باید خودجوش مراسم و محافل‌های قرآنی را برای آحاد مردم برگزار کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قاریان و فعالان حوزه قرآن بین مردم احترام خاصی دارند، عنوان کرد: این مهم رسالت آنان را در راستای گسترش اخلاق قرآنی در جامعه دوچندان می‌کند و باید به رسالت خود عمل کنند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه قاریان و حافظان قرآن باید برای انجام فعالیت‌های قرآنی در جامعه خودشان پیش قدم باشند، گفت: این قشر نباید تنها قرآن خوان باشند، بلکه باید در رفتار و عمل خود برای مردم الگو باشند.

مجیدی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی باید مردم را نسبت به آینده امیدوار و خوشبین کند، اظهار کرد: باید تلاش شود اخلاق قرآنی در جامعه ترویج یابد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات