۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۳۴۶۶۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه و روز دختر در استان لرستان

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه و روز دختر در استان لرستان
حجت الاسلام حیات الغیب، از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه و روز دختر در استان لرستان خبر داد و گفت: این مراسم در همه شهرستان های استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه های دهه کرامت در استان لرستان همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و با شعار «خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی» در نقاط مختلف لرستان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری جشن های شادی در مساجد و حسینیه ها و بقاع متبرکه افزود: مسابقات قرآنی، محافل انس با قرآن، تجلیل از شهدای دهه کرامت، معرفی دختران نخبه در عرصه های دینی، علمی و فرهنگی و تبیین و تشریح سیره زندگانی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) از جمله برنامه های دهه کرامت است.

وی با بیان اینکه جشن میلاد معصومه(س) امروز پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید آیت الله مدنی خرم آباد، برگزار می شود، عنوان کرد: این مراسم در شهرستان پلدختر امروز صبح در سالن همایش فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه این مراسم دوم خرداد رأس ساعت 17 در پارک دانشجوی دورود و ساعت 18 در مصلی نماز جمعه بروجرد برگزار می شود، گفت: امروز در شهرستان الیگودرز نیز مسجد جامع این شهرستان بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س) است.

وی ادامه داد: مراسم ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در شهرستان سلسله و رومشکان پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع و در شهرستان چگنی نیز ساعت 13:30 در سالن همایش های فرمانداری برگزار می شود.

حجت الاسلام حیات الغیب اظهارکرد: مراسم جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر فردا 31 اردیبهشت ماه در میدان معلم، شهدای گمنام شهرستان کوهدشت و پارک بانوان شهرستان دلفان برگزار خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات