۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۷۳۵۴۳۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی برای مردم به درستی تبیین شود

دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی برای مردم به درستی تبیین شود
کرمانشاه ـ آیت الله علما ضمن اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی بر لزوم محرومیت زدایی و توجه مسئولان به مناطق محروم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عصر امروز از روستای «ده پهن» از توابع شهرستان کرمانشاه بازدید به عمل آورد و در جمع مردم این روستا سخنانی بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: شما مردم روستای «ده پهن» و دیگر نقاط محروم کشور علی رغم وجود مشکلات و محرومیت هایی که دارید همچنان در عمل ثابت کرده اید که پای این نظام و انقلاب هستید که این کار بسیار بزرگی است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: بنابراین از مسئولان و مدیران استانی نیز انتظار داریم که محرومیت های این روستا را شناسایی و در رفع آنها تلاش کنند.

آیت الله علما گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی خدمت به مناطق محروم کشور بویژه حاشیه شهرها افزایش چشمگیری نسبت به دوران ستم شاهی داشته است با این وجود کماکان در برخی از مناطق کشور شاهد مشکلات و کمبود‌هایی هستیم که نظام در تلاش است این محرومیت ها را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: خدماتی که جمهوری اسلامی به مردم ارائه داده است باید به خوبی برای همه تبیین شود تا مردم بدانند که این نظام از دل خود مردم برخاسته و همواره به فکر آنان است./1400/

ارسال نظرات