۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۳۵۴۹۱
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه:

حاج قاسم پرورش یافته مکتب امام خمینی بود

حاج قاسم پرورش یافته مکتب امام خمینی بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام سالمیان گفت: شاگردان بزرگی در مکتب امام راحل همانند شهید حاج قاسم تربیت یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام میرعباس سالمیان امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و روز قیام ۱۵ خرداد در سخنانی عنوان داشت: امام راحل دارای ویژگی های منحصر بفردی بودند که همین ویژگی ها از وی رهبری بزرگ در تاریخ ساخت.

معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) در تمام زندگی خود چه در بُعد شخصی و چه در بُعد اجتماعی و مدیریت کشور همواره خداوند متعال را مدنظر داشتند و می فرمودند که در تمام عمرم یک بار نترسیدم که این سخن ایشان به این معنا بود که همه وجود خود را در خداوند غرق کرده بود.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: تا قبل از امام خمینی (ره) هیچ سیاستمداری جرأت نکرده بود که به صورت مستقیم در برابر آمریکا و دیگر ابرقدرت ها قرار بگیرد، ولی امام خمینی (ره) صراحتاً عنوان کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند که این سخن امام خمینی (ره) در جهان فراگیر شد به نحوی که ابرقدرت های دنیا در برابر ایران اسلامی و این انقلاب سر تسلیم فرود آوردند.

حجت الاسلام سالمیان در ادامه سخنان خود عنوان داشت: امام راحل معلم و آموزگاری بزرگ بود که هم کلاس درسش متفاوت بود شاگردان در مکتب این امام عزیز بزرگانی همانند شهید حاج قاسم تربیت یافتند، کسانی که در جهان امروز معادلات را به کلی عوض کردند، لذا مکتب امام خمینی (ره) را باید مکتبی پویا و جهان شمول دانست.

معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با حرکت خود در مقابل قدرت های جهانی نهضتی فراگیر را در دنیا به نام نهضت مقاومت و آزادی راه‌اندازی کرد و امروز شاهد قوت گرفتن این جبهه در مقابل زورگویان و متجاوزان هستیم./1400/

ارسال نظرات