۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۳۵۵۸۶
مو به مو؛

آیت‌الله نكونام: سیره امام راحل و رهبری در یك راستا قرار دارد

آیت‌الله نكونام: سیره امام راحل و رهبری در یك راستا قرار دارد
آیت‌الله نكونام علاوه بر اینكه مشابهت‌های رهبر معظم انقلاب و امام راحل را برشمرد، گفت: سیره و روش امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در یك راستا قرار دارد.

آیت‌الله علی نکونام عضو جامعه مدرسین و استاد درس خارج حوزه علمیه قم و عضو پیشین شورای عالی حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا درباره شباهت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب گفت: هر دو امام، از مراجع عالیقدر تقلید، نایب عام حضرت ولی عصر (عج) هستند.

این عضو جامعه مدرسین ادامه داد: شجاعت، سیاست، انجام تكلیف و وظیفه در هر برهه از زمان از دیگر اشتراكات رفتاری رهبر معظم انقلاب و امام راحل است.

وی درباره محبوبیت امام خمینی (ره) در بین مردم و احزاب مختلف ابراز داشت: خصلت‌های عالی كه در امام خمینی (ره) وجود داشت و نیابت عامه حضرت ولی عصر (عج) باعث شد این مردم مسلمان متعهد در مسیر درست حركت كردند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم درباره نگاه رهبری و امام راحل به مردم گفت: این دو بزرگوار به مردم اعتماد كامل دارند و به خواسته‌های ایشان اهمیت می‌دهند؛ این مراجع تقلید تكلیف شرعی خود را انجام داده‌اند و در بیانات امام خمینی (ره) موج می‌زد كه ما تكلیف شرعی خود را عمل می‌كنیم.

آیت‌الله نكونام در پایان تصریح كرد: هر مرجعی در هر زمانی آنچه را تشخیص دهد و برایش حجت شرعی باشد عمل می‌كند و از این رو است كه سیره و روش امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در یك راستا قرار دارد.

ارسال نظرات