۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۷۳۵۵۸۸
مو به مو؛

حجت‌الاسلام یزدی: نتیجه تحریف امام راحل، انحراف جوانان است

حجت‌الاسلام یزدی: نتیجه تحریف امام راحل، انحراف جوانان است
حجت‌الاسلام یزدی خصلت‌های امام خمینی را كه موجب محبوبیت ایشان در بین مردم و احزاب مختلف شد برشمرد و گفت: امام به این خاطر محبوب شد كه تمام افعال و اعمال خود را در محضر خدا می‌دید.

حجت‌الاسلام مجید یزدی معاون پیشگیری دادگستری قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه امامین انقلاب خبرگزاری رسا خاطره آیت‌الله یزدی از حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینكه امام بارها به اینكه خداوند فرموده است من فقط یك موعظه دارم و آن این است كه هر كاری را كه خواستید انجام دهید دو ویژگی داشته باشد، كارها جمعی یا فردی باشد خالصانه برای خدا و قیام به فعل باشد اشاره كرد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) از این رو به تمام شاگردان خود می‌فرمود در همه كارها اعم از جمعی یا فردی، جامع و كامل و عالی و برای خدا باشد؛ حضرت امام هم در این زمینه الگو بودند و هیچ نیت مادی و دنیایی در پس كارها و تصمیمات امام نبود؛ این اخلاص حضرت امام جلوه خیلی خاصی داشت.

معاون پیشگیری دادگستری قم با اشاره به جمله معروف حضرت امام (ره) مبنی بر اینكه عالم محضر خداست گفت: یكی از ویژگی‌های بارز و از عوامل محبوبیت امام خمینی (ره) این است كه عالم را محضر خدا می‌دید و به غیر از خدا و كار برای خدا، فكر نمی‌كرد و تنها به دنبال تطبیق احكام خداوند در جامعه بود.

حجت‌الاسلام یزدی به شجاعت، استحكام و قدرت امام در ادامه دادن مسیری كه انتخاب كرده بود سخن گفت و افزود: امام در این مسیر از هیچ چیز باك نداشت و امام راحل هم مانند تعبیر قرآنی درباره پیامبر بود كه خودش قبول داشت راهی را كه انتخاب كرده بود بنابراین اگر همه بشریت كافر می‌شدند در پیامبر گرامی اسلام هیچ تغییری ایجاد نمی‌شد.

وی تحریف امام را همان قصه همیشگی تخریب و تحریف الگوهای صحیح به وسیله دشمنان عنوان كرد و گفت: این‌ها به دنبال انحراف جوانان هستند و به این خاطر الگوهای درست را تحریف می‌كنند و اشتباه نشان می‌دهند؛ امیدواریم كه كسانی كه امام را دیدند مواظب باشند كه تحریفی اتفاق نیفتد و امیدواریم كه نسل جوان بتوانند با شناخت درست امام خمینی (ره) مسیر درست را بروند.

معاون پیشگیری دادگستری قم از نسل جوان امروز خواست تا اگر امام را ندیده‌اند رهبر معظم انقلاب را ببینند و بدانند كه همان سیره و روحیه و استحكام در عمل و ساده زیستی و دوری از تجملات كه در رهبر معظم انقلاب وجود دارد در امام خمینی (ره) نیز وجود داشته است؛ با وجود این رهبر كسی نمی‌تواند راه و شخصیت امام را تحریف كند، چون الگوی زنده و تمام عیاری از امام خمینی (ره) وجود دارد كه باید از ایشان درس بگیریم و نگذاریم كه تحریفی اتفاق بیفتد.

ارسال نظرات