۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۳۵۶۱۱
سردار موحد:

«حسین مالکی‌نژاد» شهید شاخص سال ۱۴۰۲ بسیج مداحان کشور شد

«حسین مالکی‌نژاد» شهید شاخص سال ۱۴۰۲ بسیج مداحان کشور شد
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم از انتخاب شهید مالکی‌نژاد بعنوان شهید شاخص سازمان بسیج مداحان کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، طی آیینی با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم از خانواده شهید حسین مالکی‌نژاد بعنوان شهید شاخص سازمان بسیج مداحان کشور در سال ۱۴۰۲‌ تقدیر و قدردانی شد.

سردار محمدرضا موحد در حاشیه حضور در منزل پدری این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس در گفتگویی، عنوان کرد: شهید حسین مالکی‌نژاد در سن ۱۳ سالگی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از شرکت در عملیات‌های مختلف در سن ۱۷ سال به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم با اشاره به معرفی شهید مالکی نژاد بعنوان شهید شاخص سال جاری بسیج مداحان‌ و هیآت مذهبی کشور، گفت: به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استانی و ملی برای این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت ۲۲ ذی‌الحجه و همزمان با سالروز شهادت میثم تمار، یادواره ملی شهدای بسیج مداحان و هیات مذهبی کشور با محوریت شهید حسین مالکی‌نژاد در استان قم برگزار خواهد شد.

شهید حسین مالکی نژاد در اولین روز از شهریور سال ۱۳۴۹ در شهر مقدّس قم به دنیا آمد و از همان دوران کودکی به خواندن قرآن و مدّاحی اهل‌بیت (ع) مشغول شد.

حسین در سال ۱۳۶۲ پا به جبهه گذاشت و در عملیات‌های مکرر شرکت کرد و سرانجام در ۱۲ مرداد ۱۳۶۶ در ۱۷ سالگی در شلمچه به شهادت رسید و در قطعه ۱۵ گلزار علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.

ارسال نظرات