۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۷۳۵۶۳۰
به همت مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت انجام می‌شود؛

تدریس رشته «حفظ سوره‌های منتخب و داستان‌های قرآنی» ویژه دختران نونهال

تدریس رشته «حفظ سوره‌های منتخب و داستان‌های قرآنی» ویژه دختران نونهال
مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با ترم تابستان رشته «حفظ سوره‌های منتخب و داستان‌های قرآنی» را ویژه دختران نونهال برگزار می کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها همزمان با ترم تابستان رشته «حفظ سوره‌های منتخب و داستان‌های قرآنی» را ویژه دختران نونهال سراسر کشور برگزار می کند.

این رشته به صورت مجازی و آنلاین برای دختران نونهال گروه سنی ۵ تا ۶ سال در قالب بازی و سرگرمی با تدریس زهرا سادات موسوی از استادان برجسته مرکز قرآن و حدیث برگزار می‌شود؛ بنابراین دختران سراسر کشور بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند در این رشته ثبت نام کرده و با حضور در کلاس‌های آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون پایانی از مرکز قرآن و حدیث، گواهینامه پایان دوره دریافت کنند.

این دوره قرآنی در جلسات ۶۰ دقیقه‌ای به مدت ۲۰ الی ۲۵ جلسه آموزشی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۱۸ برای فراگیران نونهال برگزار خواهد شد و شهریه ثبت نام در این دوره آموزشی برای فراگیران ۲۰۰ هزار تومان است.

شرکت در جلسات هفتگی واحد مجازی در رشته‌های مختلف قرآنی، شرکت در برنامه‌های جانبی واحد مجازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پشتیبانی رایگان از فعالیت‌های مرتبط با این رشته، شرکت در آزمون‌ها و مسابقات فصلی واحد مجازی و صدور گواهینامه پایان دوره برای همه رشته‌ها از مزایای جانبی و رایگان برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی مجازی محسوب می شود.

دختران نونهال سراسر کشور برای ثبت نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره می‌توانند به شناسه https://eitaa.com/Quranharam پیام ارسال کنند و یا از طریق لینک به صورت مستقیم https://quran.qhkarimeh.ir/lessons/ready?lesson_id=5gL&grade_id=z&course_id=4Q در دوره ثبت نام کنند.

همچنین خانواده‌ها و نونهالان علاقه‌مند به دوره های قرآنی و معارفی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در رشته‌های قرآنی و معارفی به صورت حضوری، مجازی، آنلاین، ان آفلاین، تلفنی و مطالعاتی از ۶ خرداد ماه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت کلاس‌ها ادامه دارد.

ارسال نظرات