۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۷۳۵۶۳۹
فرمانده سپاه کاشان عنوان کرد؛

"علی محمد قدیرزاده"، تنها شهید قیام ۱۵ خرداد استان اصفهان

اصفهان - سرهنگ اکبری گفت: شهید علی محمد قدیرزاده از شهرستان کاشان تنها شهید قیام ۱۵ خرداد استان اصفهان شاگردی از مکتب امام خمینی (ره) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: شهید علی محمد قدیرزاده اهل کاشان از جمله شهیدان قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ است که از این انسان وارسته به عنوان تنها شهید والامقام استان اصفهان نام برده می‌شود.

وی از شهید علی محمد قدیرزاده به عنوان شاگردی از مکتب امام خمینی (ره) یاد کرد و افزود: به برکت قیام خونین شهیدان ۱۵خرداد، امروز سراسر جهان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده‌اند.

سرهنگ اکبری تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا رهرو مبارزان راستین قیام خونین ۱۵ خرداد با هدف ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم.

به گفته وی برای ارج نهادن به مقام والای شهید قدیرزاده هر سال با حضور اقشار و آحاد مختلف مردم، آیین با شکوهی در مقبره این شهید در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه کاشان یادآور شد: شهید محمد علی قدیر زاده ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با شرکت در راهپیمایی کارگران کارخانجات ریسندگی و مردم شریف کاشان در اعتراض به دستگیری حضرت امام (ره) به دست دژخیمان رژیم پهلوی به شهادت رسید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات