۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۳۵۶۴۷
آیت الله مسعودی علوی:

دشمن به دنبال ترویج فساد در جامعه است

دشمن به دنبال ترویج فساد در جامعه است
اصفهان- عضو هیأت امنای مؤسسه در راه حق با اشاره به اینکه همه تلاش دشمن برای، عفت زدایی و حیا زدایی از جامعه اسلامی است، گفت: دشمن به دنبال ترویج فساد در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله سید اسدالله مسعودی علوی دوشنبه شب درجمه مردم روستای علوی شهرستان کاشان، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نعمت و معجزه الهی است، گفت: باید قدر دان نعمت انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه خدا می‌خواست دستگاه ظلم را زیر و رو کند و دستگاه حق را جایگزین کند، افزود: قدردان انقلاب بودن به معنی داشتن انقلاب، نگهداشتن ایمان و نگه داشتن آثار دین خود است.

آیت الله مسعودی علوی با اشاره به اینکه دشمن با انقلاب اسلامی دشمن است و دشمنی خود را بار‌ها ثابت کرده است، اظهار داشت: امروز همه تلاش دشمن به عقیده زدایی، عفت زدایی و حیا زدایی از جامعه اسلامی ایران است.

به گفته وی بد حجابی و بی حجابی برخی در جامعه از جهل و نادانی است، اما دست دشمن درپشت پرده بدحجابی و بی حجابی است و هدف اصلی دشمن معنویت زدایی است آن هم معنویتی که با خون شهدا به دست آمده است.

آیت الله مسعودی علوی گفت: خداوند پشتیبان انقلاب اسلامی است چرا دشمن در دفاع هشت ساله و ترور‌ها و توطئه‌ها و فتنه ها و فتنه سال گذشته شکست خورد.

وی خیانت به انقلاب اسلامی و نظام را خیانت به اسلام دانست و گفت: دشمن به دنبال ترویج فساد در جامعه است، اما ملت ایران هوشیار است و با وجود همه مشکلات، عزت و استقلال و آبروی خود را با هیچ قیمتی معاوضه نخواهد کرد.

عضو هیأت امنای مؤسسه در راه حق ترس و هراس آمریکا از ایران را نشانه اقتدار ایران دانست و ابراز داشت: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد اختلاف و ترویج فساد در جامعه اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده است، انقلاب اسلامی نعمت الهی و معجزه الهی است و همه باید تلاش کنند تا دین و آثار دین خود را حفظ کنند.

به گفته دشمن در نقشه خود برای اشاعه فحشا در جامعه اسلامی موفق نخواهد بود، چرا که ملت هوشیار است و در برابر توطئه دشمن خواهد ایستاد.

آیت الله مسعودی علوی با اشاره به این که چادر موضوعیت ندارد، گفت: اسلام به پوشیده بودن زن تأکید دارد حجاب با چادر و غیر چادر نباید مفسده انگیز باشد، حجاب باید رعایت شود تا عفت و عصمت محفوظ بماند.

عضو هیأت امنای مؤسسه در راه حق از بی حجابی و ولنگاری به عنوان آبرو ریزی نام برد و اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال تبعیت کشور‌های اسلامی از فرهنگ غرب است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات