۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۳۵۶۵۷
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان:

دشمن نهاد «خانواده» را هدف قرار داده است

دشمن نهاد «خانواده» را هدف قرار داده است
اصفهان _ حجت الاسلام عبداللهی نژاد گفت: نقطه قوت انقلاب و هرجامعه‌ای مسأله زن و خانواده است، دشمن امروز همین عرصه را که نقطه قوت ما است هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در آیین سنگرسپاری حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، با بیان اینکه امیدوار هستم که امانتدار خوبی برای حوزه علمیه خواهران باشم، گفت: وفای به این عهد از طریق عقل و خرد جمعی و مشاوره صاحب نظران میسر خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان تصریح کرد: براساس چشم انداز برنامه پنج ساله حوزه علمیه خواهران به دنبال ارتقای رتبه علمی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران اصفهان، الگوسازی در حوزه تعلیم و تهذیب و تربیت و پیشرو سازی اصفهان در همه زمینه‌ها خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی یک موجود زنده است که به گردن همه ما حق دارد و نقطه قوت انقلاب اسلامی و هرجامعه‌ای مسأله زن و خانواده است، دشمن امروز همین عرصه را که نقطه قوت ما است هدف قرار داده است و با روش‌های مختلف در تلاش است به مسأله زن و خانواده انقلاب ما را به خطر بیاندازد.

حجت الاسلام عبداللهی نژاد آشنایی کامل خواهران حوزوی به مسائل سیاسی را از رویکردهای مهم حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در دوره جدید برشمرد و اظهار کرد: سرکار خانم شفیعی در مدت سرپرستی حوزه علمیه خواهران اصفهان زحمات بسیاری را متحمل شدند و یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام ابطحی مدیر اسبق حوزه علمیه خواهران استان اصفهان را گرامی می‌داریم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات