۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
کد خبر: ۷۳۵۷۳۸

دیدار اعضای شورای روابط عمومی نهادهای حوزوی با مدیر جامعه الزهرا

دیدار اعضای شورای روابط عمومی نهادهای حوزوی با مدیر جامعه الزهرا
مدیران روابط عمومی نهادها و مراکز حوزوی پیش از ظهر امروز با مدیر جامعه الزهرا(س) دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام پیش از در دیدار با اعضای شورای روابط عمومی مراکز و نهادهای حوزوی با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد با اشاره به این که بنیانگذار جمهوری اسلامی با درآمیختن معنویت و عرفان با سیاست، به سیاستی که در منظر بسیاری همراه با دروغ و پلیدی است نور توحید تاباند، اظهار داشت: این کار حضرت امام (ره) درسی شد برای ما تا با اخلاص و توکل، کارهایمان را نورانی کنیم.

وی برگزاری تشکیل شورای روابط عمومی نهادهای حوزوی را اقدامی پسندیده و در راستای تعامل و همکاری های سازنده دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که از حوزه باید یک صدا بلند شود، جلسات و تعامل این شورا باید به گونه ای باشد که هماهنگی ها و همکاری های نهادهای حوزوی به محقق شدن این خواست رهبری بینجامد.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه تنظیم چهره سازمان در افکار عمومی از وظایف روابط عمومی است عنوان کرد: این مساله نشان دهنده جایگاه والای روابط عمومی و اهمیت کار آن است، حال اگر شما در این جلسات به هم افزایی مناسبی برسید خواهید توانست چهره کل حوزه را در افکار عمومی ارتقا دهید.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید با عملکرد فعالش، جایگاه خودش را در سازمان به دست بیاورد و با این روش است که می تواند در مجموعه راهبری کند.

خانم برقعی در پایان، خود ارزیابی را باعث شناخت آسیب ها و نقاط ضعف و در نتیجه پیمودن راه رشد و تعالی از سوی روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی ها باید به این درک برسند که تبلیغات چی نیستند بلکه با حضور به موقع در مسائل و رویدادها می توانند مشاوری امین برای مدیران باشند و در نتیجه با ارائه اطلاعات کامل و به هنگام به مدیران در تصمیم سازی در سازمان موثر باشند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام طیب حسینی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و رئیس شورای روابط عمومی های نهادهای حوزوی با ارائه گزارشی از تاریخچه تشکیل این شورا و فعالیت آن در رویدادهای مختلف اظهار داشت: در همه کارهای بزرگ و فراگیری که می تواند نقطه اشتراکی برای همه مراکز حوزوی داشته باشد مانند کنگره ها، همایش ها و تجمعات، شورای روابط عمومی ها حضور داشته و اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی همچنین توجه به ارتقای ساختار روابط عمومی در مراکز حوزوی، بکارگیری افراد متخصص در زمینه های مختلف روابط عمومی و عضویت نماینده یا دبیر شورای روابط عمومی ها در ستاد شورای عالی نهادهای حوزوی را خواستار شد.

ارسال نظرات