۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۳۵۷۶۸
رئیس شورای شهر کاشان:

مدیریت امامین انقلاب در اداره کشور نمونه و نظیر ندارد

مدیریت امامین انقلاب در اداره کشور نمونه و نظیر ندارد
اصفهان – هاشمی طاهری با بیان اینکه ایدئولوژی اسلامی می‌تواند کشور را اداره کند، گفت: مدیریت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در اداره کشور نمونه و نظیر ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشمی طاهری پیش از ظهر امروز در یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر جلسه علنی شورای شهر کاشان گفت: امام خمینی با تکیه بر ایمان و امید به خدا توانست ریشه استکبار را در ایران از بیخ و بن بخشکاند.

وی افزود: وجه تمایز امام خمینی(ره) با عالمای زمان خود در این بود که توانست فلسفه عملی اسلام را که تأسیس حکومت اسلامی در ایران است محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان یادآور شد: برخی از علما برای اسلام خون دل خوردند، اما بعد از دوران غیبت کبری هیچکدام نتوانستند طاغوت را سرنگون و حکومت دینی را جایگزین کنند تا اینکه امام خمینی (ره) طاغوت را سرنگون و جمهوری اسلامی را تأسیس کرد.

هاشمی طاهری با اشاره به اینکه برخی اینگونه القاء می‌کنند که روحانی و آخوند نمی‌تواند مملکت را اداره کند، اظهار داشت: مدیریت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در اداره کشور نمونه و نظیر ندارد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای اداره کشور ابتدا شورای انقلاب را تأسیس و در ادامه با برگزاری رفراندوم بیش از ۹۸ درصد از ملت ایران به جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر رای دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: برخی که ادعا می‌کنند در جمهوری اسلامی ایران آزادی وجود ندارد باید بدانند تنها کشوری که در دنیا اصل چگونگی نظام را به رای گذاشت و رفراندوم برگزار کرد جمهوری اسلامی ایران بود که با ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی ایران رای دادند.

هاشمی طاهری تأسیس جهاد سازندگی را از ابتکارات امام خمینی (ره) اعلام کرد و افزود: خدمات جهاد سازندگی طی ۸ سال دفاع مقدس و ۴۴ سال گذشته فراموش نشدنی و انکار ناپذیراست.

به گفته وی عبور رزمندگان اسلام ازعرض ۸۰۰ متری اروند کار راحت و آسانی نبود، اما جهاد سازندگی با زدن پل بر روی اروند خروشان نقش مهمی در پیروزی رزمندگان اسلام داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان همچنین تاسیس بنیاد مسکن، کمیته امداد، نهضت سواد آموزی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام از ابتکارات امام خمینی(ره) اعلام کرد.

هاشمی طاهری در ادامه از تأسیس بسیج و سازماندهی جوانان ایران در بسیج را فتح الفتوح امام خمینی(ره) دانست و ابراز داشت: بسیج منشاء خدمات بیشماری برای کشور بوده است و ۸۰ درصد بارجنگ در دوران دفاع مقدس به دوش بسیجیانی بود که ازهمه اقشارجامعه و از متن مردم برخاسته بود.

به گفته وی با آغاز جنگ تحمیلی همه آحاد مردم با عضویت در بسیج اعم از معلم، دانش آموز، کارگر، کارفرما، دانشگاهی و پزشک، کار‌های شخصی خود را رها کردند و راهی جبهه‌های نبرد حق بر علیه باطل شدند.

رئیس شورای شهر کاشان یادآور شد: بسیج هنوزهم یکی از نهاد‌های مهم خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است به طوریکه امام خمینی (ره) می‌فرماید، من با بسیجیان درمقابل جبهه کفر می‌ایستم و افتخار من این است که بسیجی هستم.

وی یکی از ابتکارات دیگر امام خمینی(ره) را تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: فرماندهی جنگ روی دوش رزمندگان سپاه پاسداران بود وعملیات‌ها را جوانان کشور اداره کردند.

هاشمی طاهری گفت: براساس نظریه دکترین دنیا، جنگ عراق با ایران باید درهفته نخست با پیروزی عراق به پایان می‌رسید، اما جوانان ایران با عضویت دربسیج و سپاه پاسداران راهی جبهه‌ها شدند و اجازه ندادند یک وجب از ایران اسلامی در اشغال دشمن باشد، بسیج و سپاه هنوز هم بعد از ۴۴ سال از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه ایدئولوژی اسلامی می‌تواند کشور را اداره کند، تصریح کرد: هر چند در کنار مشکلات و نواقصی وجود دارد، اما همه مشکلات و نواقص را می‌توان با کمک مردم و مسؤولان کشور برطرف کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات