۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۳۵۸۷۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دشمنان به دنبال القای نا امیدی در جامعه هستند

دشمنان به دنبال القای نا امیدی در جامعه هستند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بابیان اینکه امیدآفرینی درجامعه رسالت مسوولان است، گفت: دشمنان به دنبال القای نا امیدی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام(ره) گفت: پیروی از امامین انقلاب اسلامی ترویج امید و ایمان را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: باید از میراث و ارزش های انقلاب حفاظت کنیم و هرکسی که دوستدار ایران است و منافع کشور را مهم می‌داند باید ایمان را ترویج دهد.

وی عنوان کرد: آینده برای لرستان روشن است و روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

دشمنان به دنبال القای نا امیدی در جامعه هستند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمنان با امپراتوری تبلیغات ناامیدی را القاء می‌کنند، عنوان کرد: در این روزهای سخت پدیده‌های امید آفرین بسیار است و مسئولان باید این مهم را به مردم آگاهی دهند.

وی افزود: دشمنان با مبانی دینی و اسلامی ما آشنا نیستند و اعتقاد داشتند که وقتی امام(ره) رحلت کرد انقلاب اسلامی فرو پاشیده می‌شود اما اکنون ایران در منطقه تاثیرگذار است.

جمهوری اسلامی، نظامی مردمی و برای برقراری عدالت است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه اولویت اول مردم پس از اهتمام به امور دینی و فرهنگی اشتغال و ازدواج است، گفت: مسوولان باید در خدمت رسانی به مردم تلاش کرده و متفاوت با سال‌های گذشته باشد.

وی اظهارکرد: جمهوری اسلامی، نظامی مردمی و برای برقراری عدالت است و همگان در میان دایره هستیم و نباید کسی برتری داشته باشد و خدمت رسانی در تراز انقلاب اسلامی به مردم باید در اولویت قرار گیرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات