۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۳۶۰۰۸
رئیس شورای شهر کاشان مطرح کرد؛

حمایت شورای شهر کاشان از برنامه‌های جوان سازی جمعیت

حمایت شورای شهر کاشان از برنامه‌های جوان سازی جمعیت
اصفهان – هاشمی طاهری گفت: شورای شهر کاشان از برنامه‌های افزایش جمعیت و جوان سازی حمایت و پشتیانی خواهد کرد تا این خواسته رهبر انقلاب روی زمین نماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشمی طاشمی طاهری پیش از ظهر امروز در یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر کاشان گستره و دایر شمولیت حوزه فرهنگی را وسیع دانست و گفت: فعالیت‌های فرهنگی نیازمند کار و تلاش فروان و همتی بلند و و سعه صدر است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی از ابتدای انقلاب تا کنون قابل توجه نبوده است افزود: اگر فعالیت‌های فرهنگی از ابتدایی انقلاب تا کنون برای نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی تأثیرگذار بود، امروز شاهد رواج بد حجابی و بی حجابی در جامعه نبودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان به لزوم افزایش فعالیت فرهنگی در جامعه با هدف شور و نشاط اجتماعی و تقویت روحیه اعتقادی و انقلابی نسل نوجوان و جوان کشورتأکید کرد و ابراز داشت: فعالیت‌های فرهنگی خوبی در سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری کاشان شده، اما نیاز به فعالیت‌های مضاعف در این حوزه است.

به گفته وی به هر میزان که در حوزه فرهنگی فعالیت شود بازهم کم است و برای تأثیرگذاری فعالیت فرهنگی نیاز کار مضاف و تداوم این فعالیت‌ها است.

هاشمی طاهری یکی از فعالیت‌های فرهنگی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب را افزایش جمعیت و جوان سازی جمعیت کشور دانست و با اشاره به اینکه جمعیت کشور به سمت کهنسالی در حرکت است، گفت: شورای اسلامی شهر کاشان آماده همکاری با شهرداری و فرمانداری برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه افزایش جمعیت و جوان سازی جمعیت است.

وی تأکید کرد: شورای شهر کاشان از تمامی برنامه‌ها و طرح‌هایی که برای افزایش جمعیت و جوان سازی جمعیت از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری کاشان، فرمانداری و دیگر نهاد مرتبط ارائه شود حمایت و پشتیانی خواهد کرد تا این خواسته رهبر انقلاب به روی زمین نماند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات