۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۷۳۶۱۸۲
امام جمعه الیگودرز مطرح کرد؛

ضرورت تقویت برنامه های دینی و فرهنگی در اجرای طرح اوقات فراغت

ضرورت تقویت برنامه های دینی و فرهنگی در اجرای طرح اوقات فراغت
حجت الاسلام سرلک بر ضرورت برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی، آموزشی، ورزشی و‌ مذهبی در طرح اوقات فراغت، گفت: لازم است این برنامه ها برای خانواده ها نیز برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک در نود و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به ایام الله مبارک دهه ولایت، گفت: از همه ظرفیت های شهرستان در جهت گرامیداشت دهه نورانی و بابرکت ولایت و امامت بویژه عید سعید غدیر استفاده شود.  

امام جمعه الیگودرز با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و لزوم توجه به اوقات فراغت ویژه رده های سنی مختلف کودکان، نوجوانان و جوانان افزود: برنامه ریزی در راستای غنی سازی اوقات فراغت نسل نو مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره دغدغه خانواده ها نسبت به اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان افزود: باید زمینه های مناسب برای رفع این‌ دغدغه ها  فراهم‌ شود.

وی نسل جوان و نوجوان را سرمایه های کشور دانست و گفت: با برنامه ریزی برای اجرای طرح اوقات فراغت به بصیرت افزایی و ارتقا معنویت توجه شود.

حجت الاسلام سرلک عنوان کرد: اگر ما برای اوقات فراغت فرزندانمان برنامه ریزی نکنیم، دشمن در فضای مجازی برای آنها برنامه‌ ریزی خواهد کرد.

امام جمعه الیگودرز تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی، آموزشی، ورزشی و‌ مذهبی در اجرای طرح اوقات فراغت مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: گاهی اوقات ما باید به سراغ خانواده ها برویم و اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع با پیوست فرهنگی در پارک ها، معابر عمومی و مراکز آموزشی و ورزشی از جمله این اقدامات می باشد.

حجت الاسلام سرلک در پایان تاکید کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی، قانون و لازم الاجراست و هر دستگاهی در اجرای مصوبات کوتاهی کند به عنوان ترک فعل محسوب می شود و قابل پیگرد قانونی است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات