۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۳۶۲۳۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شهدا جبهه حق را به خوبی انجام دادند

شهدا جبهه حق را به خوبی انجام دادند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه تشخیص جنگ حق از باطل در دنیا سخت و دشوار است، گفت: شهدا تشخیص جنگ حق از جنگ باطل را به خوبی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در برنامه «یک روز هفته با شهدا و ارزش گذاری به مقام ایثارگران» در دیدار با خانواده شهید محمد تقوایی، گفت: تشخیص جنگ حق از باطل در دنیا مهم و سخت و دشوار است؛ شهدا تشخیص جنگ حق از جنگ باطل را به خوبی و درست انجام دادند.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه یکی از نکات مهم وصیت نامه شهدا ترسیم دنیا و وجود دو جبهه حق و باطل در آن است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) و یارانش همگی در جبهه حق هستند و شهدا این تشخیص درست را انجام دادند.

وی ادامه داد: سفارش اکید شهدا در وصیت نامه‌های خود به تبعیت از امام خمینی(ره) و تعبیر امام(ره) به انوار الهی آن هم در سنین نوجوانی و جوانی نشانه بزرگی و بصیرت شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین توصیه شهدا به لزوم حجاب خواهران و توصیه مطالعه کتاب به برادران و خواهران از جمله نکاتی است که باید به آن توجه شود.

وی در ادامه ترسیم سیاست‌های کلی علمی از سوی رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: در سیاست‌های کلی علمی ایشان تأکید بر تبدیل ایران به مرجع علمی دنیا شده تا هرکس به دنبال آموختن علم است، ابتدا زبان فارسی را باید بلد باشد.

لازم به ذکر است، شهید محمد تقوایی در فرازی از وصیت نامه می‌گوید،‌ای جوانان در شهر‌ها مواظب باشید تا در منجلاب فساد نیفتید، من نمی‌خواهم شما را نصیحت کنم، چونکه شما رهبری دارید هوشیار و بسیار خوب تا هر وقت احساس خطر کنند فوراً یادآور می‌شوند،‌ ای مردم خوب سعی در عظمت و شکوه رهبر داشته باشید، سعی کنید که او را بشناسید، در او عمیق فکر کنید. انوار الهی در چهره نورانی ایشان بر هر کوردلی روشن است، نگذارید که دشمنان با مکر و حیله سعی در تضعیف روحیه شما داشته باشند، توکل بر خدا داشته باشید تا بتوانید با تمام نیرو با دشمنان مقابل شوید و اگر می‌خواهید که در تمام دنیا سرافراز و قدرتمند باشید به یاد خدا باشید و بر خدا توکل کنید.‌ ای مردم، به قدرت اسلام خوب فکر کنید که چگونه تمام ستمگران را نابود ساخته است و هم اکنون نیز با چه قدرتی ایستاده است و اَبرخونخواران حاضرند با هر عملی که شده این قدرت راضعیف نشان دهند، اما نقشه‌های آن‌ها باطل است، احساس مسئولیت را فراموش نکنید، این عمل موجب می‌شود همه یکسان کار کنند و طبق عمل خود مسئول باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات