۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۳۶۳۷۳
مدير ستاد هماهنگي کانون‌های مساجد خراسان شمالي خبر داد؛

ثبت‌نام ۱۶۲ علاقه‌مند و فعال مسجدی در مسابقات قرآنی مدهامتان

ثبت‌نام ۱۶۲ علاقه‌مند و فعال مسجدی در مسابقات قرآنی مدهامتان
حجت‌الاسلام پاک‌دامن از ثبت‌نام ۱۶۲ علاقه‌مند و فعال مسجدی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاک‌دامن، مدير ستاد هماهنگي کانون‌های مساجد خراسان شمالي امروز در نشست صمیمی با مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، با اشاره به شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، اظهار داشت: آخرین‌مهلت شرکت در این دوره از مسابقات 31 تیرماه سال جاری است.

وی افزود: از اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری تاکنون 162 علاقه‌مند و فعال مسجدی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پاک‌دامن اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند تا پایان تیرماه سال جاری با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در دو بخش ویژه اعضا و بخش وِیژه کانونی برگزار می‌شود که در بخش ویژه اعضا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام پاک‌دامن خاطرنشان کرد: شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در بخش ویژه کانونی در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌شده است که شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سه رده سنی کودکان زیر 7 سال، نوجوانان 7 تا 16 سال و جوانان 17 تا 30 سال برگزار شود.

حجت‌الاسلام پاک‌دامن افزود: این مسابقات به‌صورت غیرحضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود و شرط احراز رتبه در مرحله استانی و کشوری، کسب حداقل 70 درصد کل امتیازات رشته موردنظر است.

مدير ستاد هماهنگي کانون‌های مساجد خراسان شمالي با اشاره به ویژگی‌های این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان، اظهار کرد: ازجمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات اضافه شدن بخش مساجد پایگاه‌های قرآنی و تولیدات هنری و همچنین توجه به استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال و ایجاد پیوند بین جلسات سنتی قرآن کریم و طرح تلاوت نور در بخش ویژه کانونی است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات