۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۷۳۶۳۸۵
امام جمعه موقت ورامین:

برخورد با فساد در ادارات نیازمند عزم جدی است

برخورد با فساد در ادارات نیازمند عزم جدی است
امام جمعه موقت ورامین در دیدار با فرماندهان بسیج ادارات بر لزوم فعال سازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و شرکت های خصوصی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین ظهر شنبه ۲۷ خرداد ماه در دیدار با فرماندهان بسیج ادارات و اصناف شهرستان ورامین که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، خاطر نشان کرد: شورای های امر به معروف و نهی از منکر ادارات و مجموعه های وابسته به آنها ، شرکت های خصوصی و بانک ها باید فعال شوند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: امروز باید مطالبه گری ما از مدیران خصوصا از جایگاه بسبج جدی و دلسوزانه شود؛ برخورد در ادارات نیازمند عزم جدی می باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران خاطرنشان کرد: مردم از برخورد با تخلفات خوشحال و امیدوار به نظام می شوند؛ مشکلات اصناف فراوان است و برای حل مشکلات ، باید بسیج اصناف هوشمندانه و با نیت برخورد با تخلفات عمل کند.

عضو ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران افرود: بسیج اصناف نقش آفرین است و نیازمند جهت دهی با تشکیل تیم قوی برای جبران گذشته و ساختن آینده قوی است.

این مقام مسئول بیان کرد: اصناف متدین و با اخلاق در شهر کم نیستند و می توان با تشویق و برجسته کردن خصوصیت افراد متدین و با انصاف به دیگران راه صحیح را نشان داد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: هماهنگی اماکن نیروی انتظامی و بسیج اصناف برای حل مشکلات فرهنگی و اخلاقی می تواند از بروز ناهنجاری ها جلوگیری کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: حضور ادارات و اصناف در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی می تواند در تقویت اینگونه برنامه ها تاثیر گذار باشد و در مقوله مهم جهاد تبیین و اجرایی شدن موارد متعدد آن برای این قشر از جامعه با توجه به جامعه هدف فراوانشان یک ضرورت است.

ارسال نظرات