۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۳۶۴۳۶
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم توجه فرزند آوری و جوان سازی جمعیت

لزوم توجه فرزند آوری و جوان سازی جمعیت
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم فرزندآوری و جوان سازی جمعیت اشاره کرد و گفت: چنانچه این امر پیگیری نشود کشور با چالش پیری جمعیت روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در بازدید از اداره بارزسی شهرستان کاشان، گفت: تصویب قانون جوانی جمعیت برنامه نظام اسلامی مبنی بر افزایش جمعیت و فرزندآوری است.

وی با تأکید براینکه نظارت دقیق بر دستگاه‌های مختلف شهرستان و انعکاس مشکلات از جمله وظایف اصلی اداره بازرسی است، اظهار داشت: سازمان بازرسی ضامن سلامت و اجرای عمل دستگاه‌های مختلف در انجام مسؤولیت‌های قانونی است.

نماینده، ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: برخی از دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها در موادی از قانون که مربوط به آن‌ها است کوتاهی می‌کنند که نیاز به ورود اداره بازرسی به این موضوع است تا درستی یا نادرستی گزارش‌ها را اعلام شود.

به گفته وی فرزند آوری و جوانی جمعیت بسیارحائز اهمیت است و چنانچه پیگیری نشود کشور با چالش پیری جمعیت روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: امروز یکی از مشکلات برخی روستا‌ها عدم واگذاری زمین و یا واگذاری طولانی مدت زمین از سوی بنیاد مسکن است که سبب مهاجرت جوانان از روستا‌ها می‌شوداز این رو نیاز بررسی این موارد از سوی سازمان بازرسی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات