۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۳۶۴۶۰

شورای هماهنگی شبکه ازدواج و جوانی جمعیت تشکیل جلسه داد

شورای هماهنگی شبکه ازدواج و جوانی جمعیت تشکیل جلسه داد
اولین جلسه شورای هماهنگی شبکه ازدواج و جوانی جمعیت با هدف تعیین مأموریت‌های کلان، هدایت، راهبری و پیشبرد اهداف این شبکه برگزار شد.

به گزارش گروه جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، اولین جلسه شورای تخصصی شبکه ازدواج و جوانی جمعیت با حضور مرتضی کامل نواب، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان، در ساختمان جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

این شورا وظیفه نظارت بر عملکرد شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت تشکل‌ها و سمن‌های جوانان را دارد و اعضای آن از نمایندگان متخصص از دستگاه‌های متولی موضوع شبکه و همچنین اساتید دانشگاه، فعالیت اجتماعی و افراد صاحب نظر در حوزه شبکه تخصصی، تشکیل شده است.

شورای هماهنگی شبکه ازدواج و جوانی جمعیت تشکیل جلسه داد

شورای هماهنگی شبکه ازدواج و جوانی جمعیت علاوه بر اینکه وظیفه نظارت بر عملکرد شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت تشکل‌ها و سمن‌های جوانان را دارد می‌بایست به تعیین مأموریت‌های کلان، هدایت، راهبری و پیشبرد اهداف این شبکه نیز بپردازد.

شبکه ازدواج و تعالی جمعیت یکی از 14 شبکه ملی تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان است که توسط اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان جهت هم‌افزایی و ارتقای کیفیت فعالیت‌های سمن‌های جوانان راه اندازی شده است.

ارسال نظرات