۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۷۳۶۴۶۴
نماینده ولی‌فقیه در کاشان:

اشکالات اجرایی قانون جوانی جمعیت برطرف شود

اشکالات اجرایی قانون جوانی جمعیت برطرف شود
نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن تاکید بر لزوم تلاش نمایندگان در راستای تحقق منویات رهبری گفت: اشکالات اجرایی قانون جوانی جمعیت برطرف شود.

به گزارش گروه جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی شامگاه شنبه در دیدار با نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید قدر ولایت‌فقیه را باید بیشتر دانست، اظهار داشت: امام راحل "مصطفی و مجتبی" الهی بود و از این رو با رهبری ایشان انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک ودیعه الهی است، افزود: انحراف از زمان غدیر با امام و ملت در مسیر درست قرار گرفت؛ رهبر معظم انقلاب امروز در مواضع حکیمانه‌ای دارند و بر همین اساس سردار شهید سلیمانی همواره گوش به فرمان ایشان بود.

اشکالات اجرایی قانون جوانی جمعیت برطرف شود

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه رهبری ولایت‌فقیه را باید قدردان باشیم، ابراز داشت: همه باید دست به دست هم دهیم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب روی زمین نباشد و در راستای تحقق آن تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی از زبان رهبر معظم انقلاب گفت: خانواده شهدا از مجلس شورای اسلامی انتظار اقدامات انقلابی دارند و باید امام زمان(عج) را بر اعمال و رفتار خود حاضر و ناظر بدانیم و این مهم در تصمیم‌گیری‌ها نقش بسزایی دارد.

حسینی ضمن اشاره با قانون جوانی جمعیت تصریح کرد: اگر چه این قانون برای حمایت از جمعیت بسیار خوب است، اما در مرحله اجرا اشکالاتی وجود دارد که باید در زمینه اجرای مشکلات احصا و در رفع آن تمام تلاش خود را به‌کار بگیرید.
ارسال نظرات