۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۳۶۵۸۶

خاطره‌ای از اولین آشنایی محسن رضایی و شهید سلیمانی

خاطره‌ای از اولین آشنایی محسن رضایی و شهید سلیمانی
رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطره‌ای از کشف حاج قاسم سلیمانی در عملیات فتح المبین را بیان کرد.

محسن رضایی رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس این شورا برگزار شد، با اشاره به خاطره‌ای از کشف حاج قاسم سلیمانی در عملیات فتح المبین گفت: حاج قاسم سلیمانی(در آن زمان) مسئول تعدادی از بچه های کرمان در یکی از مدارس اهواز بود، ما هم چون داشتیم تیپ درست می کردیم، به حسن باقری گفتم؛ ما 9 تیپ درست کردیم و 2 تیپ دیگر نیاز داریم برای عملیات فتح المببین.

وی افزود: حسن باقری فکر کرد و گفت؛ ما یک جوان کرمانی در یکی از مدارس اهواز داریم به (اسم قاسم سلیمانی)، ما آمدیم با او مصاحبه کردیم، بنده به او نگفتم که شما سوادت چقدر است یا در چند عملیات شرکت کردی یا الان برنامه ات برای فتح المبین چیست و یا تحصیلاتت تا چه اندازه است؟
رضایی در پایان گفت: ما این ها را نگفتیم، او را ارزیابی کردیم و در وجودش این را یافتیم که ایشان ولو اینکه الان آدم گمنامی است اما در یکی دو تا عملیات به سرعت خود را نشان می دهد و تبدیل به یک آدم بزرگ می شود.

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات