۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۳۶۶۷۰
حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم در گفت‌وگو با رسا تاکید کرد؛

قدرت نظامی ایران و دیپلماسی موفق دولت؛ دو عامل فشار اروپایی‌ها به منافقین

قدرت نظامی ایران و دیپلماسی موفق دولت؛ دو عامل فشار اروپایی‌ها به منافقین
نماینده خبرگان قدرت نظامی ایران و دیپلماسی موفق دولت سیزدهم را از عوامل لغو تجمع سالیانه منافقین و هجوم پلیس آلبانی به پادگان اشرف ۳ برشمرد و تصریح کرد: گروهک تروریستی منافقین به آخر خط خود رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تحلیل و بررسی لغو تجمع سالیانه منافقین در پاریس و هجوم پلیس آلبانی به پادگان اشرف ۳ در سالروز جنایت های منافقین در ایران پرداخت و گفت: در روایتی آمده است کسی که برای برادرش شمشیر بکشد این شمشیر به خود او بر می‌گردد و او را می کشد، دولت آلبانی گروهی از مسلمان را رهبری و اداره می کند، اما این دولت گروهک منافقین را پناه داد، در حالی که این دولت می دانست که منافقین جنایتکارانی در صف جانیان بین المللی و حقوق بشر هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: منافقین جنایت‌های عجیب و غریب ضد بشری را انجام دادند، اما دولت آلبانی شاید به جهت داشتن مواضع متفاوت با جمهوری اسلامی به  منافقین پناه داد و این کشور حقوق برادری و مسلمانی را در قبال ملت و مسؤولان ایران مراعات نکرد، از این رو مورد ضربه شمشیر گروهک منافقین قرار گرفت تا اینکه پلیس دولت آلبانی مجبور شد با منافقین برخورد کند.

وی به یادآوری جنایت‌های وحشیانه گروهک منافقین علیه ملت ایران بعد از انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: این مجموعه پناهنده شده به دولت آلبانی، گروه فاسد و تروریستی بودند که در سایه این دولت پناه گرفتند، اما دولت آلبانی و افرادی که در فرانسه برای آنها مجمع سالیانه می گذاشتند متوجه این معنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین به آخر خط خود رسیده، گفت: سازمان تروریستی منافقین نسل بعدی را نیز از خودشان جدا کردند و خداوند در همین دنیا آنها را به سزای اعمال جنایتکارانه خود می رساند.

نماینده مجلس خبرگان در ادامه به ارزیابی نقش قدرت نظامی نظام اسلامی ایران در این اتفاقات پرداخت و تصریح کرد: به طور حتم قدرت نظامی و دفاعی کشور ایران در خیلی از مسائل دنیا از جمله این مسأله تأثیر گذار بوده، زیرا که دولت‌های جهان متوجه شدند که ایران موشک هایی با برد 2000 کیلومتر در اختیار دارد از این رو هرجای دنیا که مرکز توطئه علیه مصالح و منافع جمهوری اسلامی باشد با دقت بسیار بالایی مورد اصابت موشک های ما قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در این اتفاقات بیان کرد: دولت سیزدهم با دیپلماسی فعال خود توانست در کمتر از دوسال روابط ما را با کشورهای همسایه و منطقه تقویت و عمق ببخشد و جو آرامی از منظر سیاسی در منطقه حاکم کند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم اظهار کرد: دولت و کشورهایی که در طی سالیان طولانی رابطه خود را با جمهوری اسلامی ایران قطع کرده بودند، با تلاش دولت سیزدهم مجددا روابط سیاسی و اقتصادی خود را با جمهوری اسلامی ایران برقرار کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سخنانش ابراز داشت: دیپلماسی موفق دولت سیزدهم و رابطه با همسایگان و کشورهای دوردستی همچون آمریکای لاتین آثار اقتصادی مناسبی برای کشور به ارمغان داشته است که اخیرا رئیس جمهور به آمریکای لاتین سفر کرده و 35 قرارداد با آنها انعقاد کرده است.

ارسال نظرات