۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۷۳۶۹۹۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تبیین معارف غدیر برای نسل امروز ضروری است

تبیین معارف غدیر برای نسل امروز ضروری است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تبیین معارف غدیر برای نسل امروز تأکید کرد و گفت: باید از فرصت دهه ولایت برای ارتقای آگاهی مردم در این حوزه باید بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر دوشنبه در دیدار با کارگروه غدیر، تبیین معارف غدیر برای نسل امروز را ضروری دانست و گفت: بیان معارف غدیر از مهم‌ترین برنامه‌های دهه ولایت است.

وی با تأکید بر اینکه باید از فرصت دهه ولایت برای ارتقای آگاهی مردم در این حوزه باید بهره برد، افزود: تبیین معارف غدیر از مهمترین برنامه‌های این دهه است که باید مورد توجه علما، روحانیون و سایر دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به لزوم استفاده از مناسبت‌های مختلف از جمله دهه ولایت در تعظیم شعائر اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: روحانیون و علما وظیفه دارند با فعالیت بیشتر برای امام زمان(عج) سربازی کنند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

وی ادامه داد: باید با استفاده بهینه از این فرصت‌ها بتوانیم یک موج تبلیغی و شور و نشاطی خاطره‌ انگیز را در جامعه ایجاد کنیم و در کنار آن به محتوای کار اهتمام داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان به برگزاری هر چه باشکوه تر جشن غدیر تأکید کرد و افزود: برای ارتقای آگاهی مردم و جامعه با معارف اسلامی باید بیش از گذشته تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه همه ساله جشن غدیر ظرفیت‌های منطقه را یادآور می‌شود، اظهار داشت: برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و کتاب‌خوانی با موضوع غدیر از عوامل افزایش آگاهی مردم و ایجاد شور و نشاط در جامعه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات