۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۳۶۹۹۱
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

لزوم مشارکت فعالان فرهنگی در ایجاد نوآوری در برگزاری مراسم دینی و انقلابی

لزوم مشارکت فعالان فرهنگی در ایجاد نوآوری در برگزاری مراسم دینی و انقلابی
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همه باید در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی به طور جدی نقش آفرین باشند و کوتاهی در این رابطه از هیچکس قابل قبول نیست.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست معاونت های فرهنگی بسیج مراکز استان‌های کشور شامگاه یکشنبه ۴ تیر ماه با حجت الاسلام محمودی معاون حقوقی، مجلس وامور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سازمان بسیج برگزار شد.

در این نشست راهکارهای زمینه سازی مشارکت هر چه بیشتر مردم در مراسم انقلاب اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ نوآوری در تبلیغات، توجه به نقش نظارتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس اساسنامه این نهاد، لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌ها در برگزاری مراسم انقلاب و فعال کردن دستگاه‌های خنثی و ضعیف‌، توجه به فرهنگ بومی استان‌ها در شعارها و محتواها از جمله مطالبی بود که توسط معاونتهای فرهنگی بسیج مطرح گردید.

در این نشست حجت الاسلام سید محسن محمودی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تقدیر از نقش بسیج در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و تشکر از همکاری صمیمانه این شجره طیبه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی گفت: ما از هر گونه طرح و برنامه نوآورانه در برگزاری مراسم انقلاب استقبال می کنیم.

وی افزود: رسالت این شورا فقط توجه به موارد ذکر شده در اساسنامه نیست بلکه براساس نیاز و ضرورت علاوه بر برنامه های غیر مترقبه در هم افزایی برنامه های و مناسبت‌های دینی نیز ورود پیدا کرده است و در این راه از همه دلسوزان و فعالان فرهنگی استمداد می طلبد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با انتقاد از کم کاری برخی مدیران در برگزاری مراسم انقلاب افزود: همه مدیران و مسئولان باید در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی به طور جدی نقش آفرین باشند و کوتاهی در این رابطه از هیچکس قابل قبول نیست.

وی گفت: در تولید اقلام و محصولات تبلیغی و فرهنگی باید استان‌ها با توجه به جذابیت‌های و تنوع سلایق فرهنگی و تبلیغی ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: ما از هرگونه طرح و برنامه مناسب جهت رونق مراسم دینی و انقلابی استقبال می کنیم.

ارسال نظرات