۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۰۵۴

مراسم حرم حضرت معصومه در روز عرفه و عید سعید قربان

مراسم حرم حضرت معصومه در روز عرفه و عید سعید قربان
مراسم دعای عرفه چهارشنبه از ساعت ۱۶ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و مداحی سیدمهدی میرداماد در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم قرائت دعای روز عرفه و عزاداری شهادت حضرت مسلم (ع) در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله چهارشنبه ۷ تیر از ساعت ۱۶ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی سیدمهدی میرداماد برگزار و این مراسم به صورت زنده از شبکه های افق و سیمای استان قم پخش خواهد شد.

همچنین چهارشنبه ۷ تیر بعد از نماز عشا مراسمی به مناسبت شب عید سعید قربان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک و مداحی محمدجواد احمدی برگزار می شود.

در روز عید سعید قربان نیز دعای ندبه از ساعت ۶ صبح در حرم مطهر با نوای سیدعلی حسینی نژاد قرائت می شود و در ادامه از ساعت ۷ صبح نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت اقامه و این مراسم نیز به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی قم منعکس می شود.

همچنین در روز پنجشنبه هشتم تیر بعد از نماز عصر مراسم مداحی با صدای یاسین شیخ زاده برگزار می شود و مراسم شام عید سعید قربان نیز بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حامد کاشانی و مداحی سیدجواد میرجعفری دنبال خواهد شد.

ارسال نظرات