۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۷۳۷۲۸۰
امام جمعه بروجرد:

دهه ولایت و امامت فرصتی برای آشنایی نسل نو با سیره امیرمؤمنان است

دهه ولایت و امامت فرصتی برای آشنایی نسل نو با سیره امیرمؤمنان است
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دهه ولایت و امامت فرصتی برای آشنایی نسل نو با سیره حضرت علی(ع) است، گفت: در این راستا باید از ظرفیت های دینی، فرهنگی و تبلیغی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد با محوریت برنامه ریزی برای برگزاری جشن بزرگ عید غدیر گفت: این ایام فرصتی برای آشنایی نسل نو با سبک و سیره حضرت علی(ع) است.

امام جمعه بروجرد افزود: با بهره مندی از ظرفیت های دینی و فرهنگی باید از این فرصت در جهت تبیین آموزه هایی دینی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری جشن عید غدیر و برای برگزاری باشکوه این مراسم از ظرفیت جوانان و نوجوان، دانش آموزان و دانشجویان استفاده شود.

حجت الاسلام سید نصراله موسوی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد نیز در این دیدار گفت: جشن عید غدیر از میدان قیام تا خیابان تختی به صورت پیاده روی خانوادگی و مهمانی ۲ کیلومتری برگزار می شود.

وی با اشاره به همکاری هیأت مذهبی در برگزاری جشن غدیر، بیان کرد: احداث موکب‌ها در مسیر پیاده روی انجام خواهد شد و برنامه‌های متنوعی در حین برگزاری جشن توسط دستگاه‌های مختلف برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات