۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۱۵۰۳۰
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

غدیر؛ تداوم جریان رسالت در ولایت

غدیر؛ تداوم جریان رسالت در ولایت
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است، گفت: غدیر عید پیمان، میثاق، عهد و عید عدالت و رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با تبریک عید غدیر بیان داشت: پیام غدیر جهانی بوده و مربوط به همه عصرها و نسل ها است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: غدیر یک پیام جهانی و فطرت پسند بوده که منطبق با عقل و هم مطابق با کتاب و سنت و عقل و فطرت است.

وی اظهار کرد: پیام غدیر این بوده که در همه عرصه‌های نظری و عملی، دانشی و مهارتی و در یک کلام باید به فردی که کاردان، خبره و کارشناس است، مراجعه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: تا روز حساب مدیریت جامعه باید از آن کسی باشد که دارای اشتباه عمدی و سهوی نباشد، دارای قصور و تقصیر نباشد.

وی عنوان کرد: فرهنگ غدیر به ما می‌گوید که جهان مدیری لایق یعنی امام زمان(عج) دارد و این مدیر را خداوند معرفی کرده است و ما باید خودمان را زیر چتر ولایت چنین امامی بدانیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: غدیر، تجلی خواست خالق، روح آفرینش، برانگیزاننده ستایش و دست‌های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‌کشاند.

وی عنوان کرد: واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت‌خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است، گفت: غدیر عید پیمان و میثاق و عهد و عید عدالت و رهبری است ./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات