۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۳۷۲۸۹
نماینده ولی فقیه در کاشان تبیین کرد؛

عوامل زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی

عوامل زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بهترین و جدیدترین مواضع را همیشه باید از فرمایشات رهبر معظم دریافت و آن را اجرایی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد المهدی فاز یک ناجی آباد، گفت: برائت از مشرکین، وحدت امت اسلامی و معنویت، از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در پیام حج است.

وی به فراز‌های مهمی از فرمایشات رهبر انقلاب در پیامی که برای حجاج بیت الله الحرام صادر کرد اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این پیام به امت اسلامی سه توصیه مهم دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: نخستین توصیه رمی شیطان و برائت از مشرکین و شیاطین جن و انس است که در راس شیاطین انسانی آمریکا و اسرائیل می باشد و توصیه دوم وحدت امت اسلامی بوده و امت اسلامی با اتصال به حبل الهی «قران» و عترت طاهرین برای اهداف مشترک باید یدِ واحده باشند.

وی از معنویت به عنوان سومین توصیه رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت الله الحرام نام برد و گفت: انس با نماز، احکام دین، دعا و مناجات از جمله مؤلفه‌های معنویت است.

به گفته وی این سه عامل می‌تواند ما را به تمدن بزرگ اسلامی که مقدمه ظهور امام زمان(عج) است برساند و این مسجد هم یکی از حلقات همین مجموعه با علمداری امام جماعت و همکاری همه مومنین، کانون فرهنگی و پایگاه بسیج و جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: بهترین و جدیدترین مواضع را همیشه باید از فرمایشات رهبر معظم دریافت و آن را اجرایی کرد.

لازم به ذکر است، با پیشنهاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و همکاری و هماهنگی معاونت فرهنگی دفتر، امور مساجد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی سپاه پاسدران و سازمان تبلیغات، برنامه ۱۰ روز و ۱۰ مسجد، با محوریت سخنرانی اعتقادی و بصیرتی در دهه امامت و ولایت برگزارمی شود و حجت الاسلام حسینی با حضور در این مساجد و اقامه نماز از نزدیک در جریان روند برگزاری این برنامه‌های فرهنگی قرار می‌گیرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات