۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۷۳۷۴۰۵

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با نماينده ولی فقیه در فارس

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با نماينده ولی فقیه در فارس
حجت الاسلام محققی در سفر خود به استان فارس با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در شیراز، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه سفر خود به استان فارس به همراه جمعی از اعضا و مسئولان این خبرگزاری حوزوی با حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دژکام بر ضرورت کار رسانه‌ای در فضای حوزه و روحانیت اشاره کرد و با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت رسانه خاطرنشان کرد: باید اذعان کنیم که ما در زمینه بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها دچار ضعف هستیم و در این زمینه نیاز به حمایت و هدایت صاحبان فن رسانه ای داریم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخشی از سخنان خود به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در زمینه فعالیت‌های رسانه ای حوزه علمیه استان فارس اشاره کرد و بیان داشت: با وجود برخورداری از این ظرفیت؛ اما نتوانستیم فعالیت چندانی را در زمینه رسانه و کارهای خبری شاهد باشیم و نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی برای روابط عمومی‌ها و معاونان فرهنگی حوزه های علمیه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام ضمن قرائت بخش‌هایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اهمیت جهاد تبیین، نقش رسانه‌ها و فعالیت رسانه ای در تحقق این مهم را تاثیرگذار و موثر عنوان کرد و اظهار داشت: شما به عنوان یک رسانه حوزوی می‌توانید در این زمینه کمک کار و مددیار ما باشید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در این دیدار، انتقال مهارت‌های رسانه ای و فنی به مسئولان فرهنگی دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها را لازم و ضروری دانست.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت‌های خبرگزاری رسا به نماینده ولی فقیه در استان فارس تقدیم و ارائه شد که مورد توجه حجت الاسلام والمسلمین دژکام قرار گرفت.

ارسال نظرات