۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۳۷۴۴
حجت الاسلام آقاتهرانی:

اسلامیت نظام ما ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در همایش این عمار گفت: حکومت غیر از ولایت فقیه، ولایت شیطان است.
حجت الاسلام آقا تهراني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در همایش آین عمار که در مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی تهران روز گذشته برگزار شد، اذعان داشت: اسلامیت نظام ما به ولایت فقیه و ولایت غیر خدا طاغوت است.

وی افزود: قدر نظام را بدانید و اگر ولایت را شناختید دیگر مشکلی نخواهید داشت.

حجت الاسلام آقاتهرانی در ادامه با بیان این که هر پدیده‌ای واحد اندازه گیری دارد، ابراز داشت: واحد اندازه گیری نظام اسلامی، ولی فقیه است، ایستادن، کندشدن، صلح و جنگ ما در زمان غیبت با ولی فقیه تنظیم می شود.

وی همچنین با اشاره به جریان حر و امام حسین(ع)، بیان داشت: مگر حر را با امام حسین(ع) تنظیم نمی کنید؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: زمانی که ولایت فقیه در روز جمعه خطبه ای خواند و فصل الخطاب بود، گرچه پیش از آن می توان مشورت داد اما پس از فصل الخطاب دیگر حرفی باقی نخواهد ماند.

وی قبول حکمیت را طرح ولایت خواند و اظهار داشت: زمانی که فرمایش مقام معظم رهبری حجت را تمام کرد، دیگر معنا ندارد که برخی اطلاعیه بدهند و بخواهند حکمیت ایجاد کنند.

حجت الاسلام آقاتهرانی در ادامه با بیان این که ولایت زیرمجموعه توحید الهی است، خاطر نشان کرد: ولایت هیچ کس غیر از ولایت فقیه را برنتابید چرا که ولایت شیطان است.

وی در پایان خطاب به طلاب علوم دینی توصیه کرد که اعتقادات، اخلاق، مباحث سیاسی و اجتماعی خود را بر اصول محکمی استوار کنید و ناسپاسی از علم، ضایع کردن آن است و سپاس از علم در عمل به آن نهفته است./957/پ202/ص

ارسال نظرات