۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۷۳۷۵۳۱
با صدور بیانیه‌ای؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقاوم اردوگاه جنین را محکوم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقاوم اردوگاه جنین را محکوم کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَ لَمَّا بَرَزُوا لِجالُوتَ وَ جُنُودِهِ قالُوا رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَی الْقَوْمِ الْکافِر'. (سوره بقره، آیه ۲۵۰)

صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی امروز ملت فلسطین که در سایه‌ی اعتماد به وعده‌ی الهی و استمداد از خداوند متعال و متکی بر قدرت توده‌های مردمی در «جنگ اراده‌ها» و شور جوانان انتقام‌جوی فلسطینی می‌باشد؛ نگاه تحسین برانگیز جهانیان خصوصاً مسلمانان جهان را از آن خود کرده و ولوله دهشتناکی را به اردوگاه استکبار و صهیونیسم بین الملل انداخته است. گسترش قدرت و جغرافیای محور مقاومت و افزایش عملیات ضدصهیونیستی جوانان فلسطینی و شکست‌های پی‌درپی امنیتی نیروهای ارتش و سرویس جاسوسی رژیم غاصب اسرائیل در کرانه باختری، این رژیم را بشدت هراسناک و خطر سقوط و نابودی اسرائیل را به کابوسی وحشتناک برای سران این رژیم منحوس تبدیل کرده است.

ملت فلسطین که حدود هشتاد سال چشم به راه حمایت و کمک جامعه جهانی و منتظر اجرای تعهدات و وعده‌های توخالی و فریبکارانه کشورهای غربی و برخی سران وابسته و عناصر سازشکار بودند امروز تصمیم گرفته‌اند حق خود را با دست خود بگیرند و جرقه قیام مسلحانه را در اردوگاه جنین، نابلس و غزه بزند. گروه‌های مقاومت در جنین با حمایت مردم فلسطین و با مقاومت جانانانه خود نشان دادند که عصر زورگویی صهیونیست‌ها به سر رسیده است.

امروز مقاومت، ایستادگی، در هیئت یک مکتب، یک اندیشه، یک تفکّر، یک راه، مبنای عملکرد گروه‌های مقاومت در سراسر جهان و در سرزمین‌های اشغالی فلسطین است و مجاهدین فلسطینی در جنین با خون پاک خود علیرغم اختلاف بسیار زیاد در موازنه قوا در حال رقم زدن معجزات و اصیل‌ترین حماسه‌های دفاع از ملت خود هستند و با دشمنی مقابله می‌کنند که جدیدیترین سلاح‌های پیشرفته را در اختیار دارد.

از طرفی غرب پر مدعای دفاع از حقوق بشر در حمله وحشیانه رژیم اشغال گر قدس به اردوگاه جنین و کشتار و تخریب منازل مردم بی‌دفاع این اردوگاه نه تنها هیچ‌گونه عکس العمل انسان دوستانه از خود بروز نداد بلکه با نهایت بی شرمی و گستاخی شاهد همدستی سازمان‌های بین‌المللی تحت کنترل و استعمار غربی در حمایت از جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین و توجیه مقامات واشنگتن در حمایت از این رژیم غاصب در ادامه اشغالگری به بهانه دفاع از امنیت (جعلی) خود علیه فلسطینیان هستیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن همدردی با خانواده‌های شهدای فلسطینی اردوگاه جنین و حمایت از مبارزات خستگی ناپذیر جوانان برومند فلسطینی و تقبیح رفتارهای منافقانه کشورهای غربی، اعلام می‌دارد:

سران کشورهای اسلامی باید با اتخاذ سیاست‌های عملگرایانه اقتصادی، سیاسی و جمعی به مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها برخاسته و حمایت کامل خود را از مبارزات برحق ملت مظلوم فلسطین اعلام نمایند.

سیاست دوراندیشانه و مدبرانه مقام معظم رهبری مبنی بر تسلیح و تجهیز کرانه باختری و نوار غزه با شدت بیشتری ادامه و توان گروه‌های فلسطینی را افزایش و در توقف ضربان حیات این رژیم منحوس تسریع گردد.

منظور ایجاد جبهه واحد فلسطینی علیه رژیم غاصب اسرائیل، همه گروههای فلسطینی وحدت و یکپارچگی را مبنا قرار داده و با هماهنگی و همکاری بیشتر حملات خود را در صحنه‌های مختلف افزایش دهند.

آزادیخواهان و حامیان حقوق بشر با ورودی جدی و جمعی نقش اصلی خود را برای حمایت از ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین ایفا نمایند.

ارسال نظرات