۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۷۳۷۵۳۷
همزمان با دهه امامت و ولایت صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کاشان

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کاشان
اصفهان – از پوستر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کاشان با حضور نمایندگان حوزه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، میراث فرهنگی، معاون آموزش و پرورش رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد علی فرجی رئیس ستاد برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کاشان در آئین رونمایی از پوستر این جشنواره که پیش از ظهر امروز در مسجد تاریخی آقا بزرگ کاشان برگزار شد، گفت: دومین دوره جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار می‌شود، افزود: بخش آموزشی این رخداد با مدیریت حوزه هنری و بسیج هنرمندان کاشان در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی نمایشنامه نویسی و اجرای تئاتر در حال اجرا است.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کاشان یادآور شد: بخش رقابتی جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد نیز مرداد ماه امسال و هم زمان با هفته مساجد با حضور ۱۶۰ هنرمند از کاشان در قالب ۱۶ گروه برگزار و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

به گفته وی محتوای تولید شده از سوی گروه‌های اعلام شده در حوزه ایثار و شهادت تعالی فرهنگ خانواده، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و حجاب وعفاف است.

فرجی هدف از برگزاری این رخداد را رشد و پرورش گروه‌های نمایشی نوجوانان و جوانان مساجد دانست و افزود: کارگاه‌های آموزشی ویژه نیرو‌های جوان و با استعداد در حوزه هنر‌های نمایشی جذب از جمله برنامه‌هایی است در تمامی ایام سال برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، مراسم رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد همراه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید عباس درستکار هنرمند کاشانی دوران انقلاب فعال در اجرای نمایش در مساجد با حضور نمایندگان حوزه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، میراث فرهنگی، معاون آموزش و پرورش و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

شایان ذکر است، جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد یک رخداد فرهنگی و هنری با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت، تاریخ انقلاب، تحکیم بنیان خانواده و فرهنگ بومی و محلی است که از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری مشترک حوزه هنری، کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اجرا می‌شود./۱۳۰۷/

علی اکبر زهدی پور

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات