۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۷۳۲۳۷۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حوزه هنری از ظرفیت بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی دانش آموزان استفاده کند

حوزه هنری از ظرفیت بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی دانش آموزان استفاده کند
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: حوزه هنری برای ارتباط مستقیم با دانش آموزان از ظرفیت بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در دیدار با رئیس حوزه هنری شهرستان کاشان بر لزوم ارتباط با نسل جوان و دانش آموزان به عنوان یکی از اهداف حوزه هنری تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری ارتباط خود با مدارس باید بیشتر کند، افزود: ارتباط حوزه هنری با مدارس سبب آشنایی دانش آموزان با فعالیت‌های حوزه هنری و استقبال دانش آموزان از برنامه‌های مرتبط بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ارتباط مستقیم و چهره به چهره با دانش آموزان را تأثیرگذارتر از ارتباط با نامه و بخشنامه دانست و اظهار داشت: حوزه هنری برای ارتباط مستقیم با دانش آموزان از ظرفیت بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استفاده کند.

وی همچنین ارتباط حوزه هنری با اعضای جشنواره جان فدا مرتبط با سیره شهدا را نیز موثر دانست و گفت: حوزه هنری همزمان با روز جهانی قدس نمایشگاهی از دستاورد‌های حوزه مقاومت و ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی برگزار کند.

احمد قربانعلی زاده رئیس حوزه هنری شهرستان کاشان نیز ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت انجام شده طی شش ماه گذشته، گفت: برگزاری جشنوار نخستین رویداد هنری شهید اردهال در دی ماه ۱۴۰۱ با حضور گرافیست‌های معروف کاشان و اساتید برجسته اصفهان از جمله برنامه‌های انجام شده اعلام کرد.

وی همچنین برگزاری فراخوان شعر نوجوان با عنوان حجم سبز، برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر نوجوان، برگزاری نخستین جشنواره بچه‌های تئاتر مسجد، برگزاری کلاس‌های جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد و نشست تخصصی گپ و گرافیک را از دیگر برنامه‌های برگزار شده دانست.

رئیس حوزه هنری کاشان، نشست ویژه اندیشه درآینده تاریخ «والعصر» با محوریت تاریخ انبیا با حضور طلّاب دانشجو در قالب هم اندیشی و تحلیل آثار هنری در حوزه تاریخ انبیا همچون فیلم‌های نوح، ده فرمان حضرت موسی، ملک سلیمان، محفل ادبی هیات با حضور شعرای آئینی، گزارش تصویری تماشاخانه با اکران و نقد فیلم‌های فاخر انقلابی، نقد و بررسی کتاب، معرفی محصولات فاخر مانند انیمیشن لوپتوبا هدف انتقال مکارم اخلاق به دانش آموزان را از جمله برنامه‌های انجام شده طی ماه گذشته برشمرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات