۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۳۷۵۵۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

انتشار پیام غدیر به جهانیان بالاترین امر به معروف است

انتشار پیام غدیر به جهانیان بالاترین امر به معروف است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز بالاترین امر به معروف و نهی از منکر این است که پیام غدیر را به تمام دنیا برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار غدیریه جمعی از اعضای پایگاه بسیج و تشکل‌های فرهنگی حسین آباد کویر، گفت: امروز بالاترین امر به معروف و نهی از منکر این است که پیام غدیر «مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» را به تمام دنیا برسانیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان در رابطه با عظمت «مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» گفت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید، بالاتر از هر کار خیری، خیر و نیکی دیگری است تا آنکه فردی در راه خدا کشته شود و بالاتر از کشته شدن در راه خدا خیر و نیکی وجود ندارد.

وی ادامه داد: امیرمومنان (ع) می‌فرماید، همه کار‌های خوب و جهاد در راه خدا در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر همچون قطره‌ای است که در دریایی ژرف و عمیق انداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: براساس این حدیث، جهاد و شهادت در مقابل امر به معروف و نهی از منکر بسیار ناچیز و کوچک است.

وی افزود: پیامبراکرم(ص) روز عید غدیر می‌فرماید، «مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» هر کس من مولای او هستم، امیرمومنان(ع) نیز مولای او است و بالاترین امر به معروف و نهی از منکر آن ست که این جمله و پیام مرا به دیگران برسانید.

نماینده ولی فقیه در کاشان وظیفه امروز ما در جامعه نسبت به ولایت را مهم دانست و اظهار داشت: ما نسبت به ولایت سه وظیفه زبانی، قلبی و عملی داریم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات