۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۳۷۴۶۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دهه امامت و ولایت برای شناخت جبهه حق از باطل است

دهه امامت و ولایت برای شناخت جبهه حق از باطل است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید براینکه دهه امامت برای شناخت جبهه حق از باطل است، گفت: ماهیت این دو جبهه به جنگ شیطان با پیامبر اکرم بر می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد المهدی، گفت: امروز جنگ بین شیطان و ولایت امیرالمومنین است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با وجود همه تهدید و تحریم‌های حاضر نشدند دست از ولایت امیرمومنان(ع) بکشند، افزود: در این مقطع زمانی، انقلابی در جهان پیروز شد که انحرافِ شیطان در ولایت امیرمومنان(ع) روز سقیفه را در ۲۲ بهمن به مسیر اصلی بازگرداند و پرچم ولایت امیرمومنان(ع) را بر افراشت.

به گفته وی امروز حدود ۴۵ سال است که دشمنان انسی و جن با همه تهدید و تحریم‌های اقتصادی برای به زمین زدن این پرچم و شکست نظام ولایی به اهداف خود نرسیدند و شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه جنگ بین شیطان و ولایت امیرمومنان(ع) است، اظهار داشت: ملت ایران با تحمل همه فشار‌های دشمن، اما حاضر نشدند ولایت امیرمومنان(ع) را کنار بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید براینکه دهه امامت و ولایت برای شناخت جبهه حق از جبهه باطل است، گفت: ماهیت این دو جبهه به جنگ شیطان با پیامبر اکرم (ص) برمی گردد.

به گفته وی شیطان دوست ندارد انسان بنده خدا باشد برای همین قسم یاد کرده با زدن افسار به انسان او را گمراه خواهد کرد و همه انسان‌ها را فریب خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تررور نافرجام رهبرمعظم انقلاب، شهادت بهشتی و ۷۲ نفراز یارانش، شهادت و ترور امامان جمعه، هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران را از جمله اهداف دشمن برای شکست دادن نظام ولایی ایران به جرم پذیرفتن ولایت امیرمومنان(ع) دانست.

لازم به ذکر است، با پیشنهاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و همکاری و هماهنگی معاونت فرهنگی دفتر، امور مساجد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی سپاه پاسدران و سازمان تبلیغات، برنامه ۱۰ روز و ۱۰ مسجد، با محوریت سخنرانی اعتقادی و بصیرتی در دهه امامت و ولایت برگزارمی شود و حجت الاسلام والمسلمین حسینی با حضور در این مساجد و اقامه نماز از نزدیک در جریان روند برگزاری این برنامه‌های فرهنگی قرار می‌گیرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات