۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۳۷۵۸۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

استمرار انقلاب اسلامی در صدر همه اولویت ها قرار دارد

استمرار انقلاب اسلامی در صدر همه اولویت ها قرار دارد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز به عنوان امانت نزد ما است، گفت: استمرار انقلاب اسلامی در صدر همه اولویت ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس از دزفول و کاشان، گفت: جهاد پیشکسوتان و تبیین هشت سال دفاع مقدس برای شناخت مسیر نسل جوان است.

وی افزود: امام دهم در تبیین مقام بندگی می‌فرماید، کسی خد را نافرمانی نمی‌کند مردم نیز از نافرمانی او پرهیز خواهند کرد و کسی که خدا را اطاعت کند مردم نیز از او اطاعت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: سخت افزار امام خمینی(ره) برای آغاز مبارزات سال ۴۲ تنها یک خودکار و کاغذ و حداکثر یک ضبط صوت بود، اما سرمایه و نرم افزار امام خمینی (ره) تقوا بود.

به گفته وی اگر بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب رهبر معظم انقلاب نقطه ضعفی را که رژیم اشغالگر قدس را به زانو در می‌برای اسماعیل هنیه مشخص می‌کند و اسرائیل سراسیمه برای نجات خود تلاش می‌کند و موفق نمی‌شود برای این است که در این راه رشادت‌ها و صبر و استقامت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ایثارگری‌ها ومجاهدت‌های بسیاری امروز به ما رسیده و به عنوان امانت نزد ما است، گفت: آنچه امروز برای ما مهم است استمرار انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امروز انتظار دارند فرزندان و بستگان ایثارگران و شهدا در میدان باشند و این حضور با تبیین شما محقق خواهد شد چرا که جهاد شما تبیین هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان و شناخت مسیر است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات