۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۳۷۷۶۵
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با رسا:

چشم انداز آینده طلاب با بیانات رهبر معظم انقلاب مشخص می‌شود

چشم انداز آینده طلاب با بیانات رهبر معظم انقلاب مشخص می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که طلاب و فضلای حوزه در دیدار با رهبر معظم انقلاب واسطه فیض قرار می‌گیرند، بیانات ایشان در این دیدارها را روشن کننده چشم انداز آینده طلاب و فضلای حوزه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به تاثیرگذاری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اقشار مختلف جامعه و طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه اظهار داشت: طلاب و فضلای حوزه در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی واسطه فیض قرار می‌گیرند تا بتوانند آرمان‌ها و ایده های رهبر انقلاب را با همراهی مردم ادامه دهند.

وی با بیان این که وظیفه طلاب، تبیین و انتشار آرمان های رهبر انقلاب در بین جامعه است، افزود: طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه با اعتقاد ویژه‌ای که به رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، تجربه این را ثابت کرده است.

امام جمعه قزوین بیانات رهبر انقلاب را برای آحاد جامعه به ویژه طلاب روشنگرانه و بصیرت بخش برشمرد و تصریح کرد: ما طلاب احتیاج داریم تا راه را شناخته و در مسیر درست حرکت کنیم و بر اساس نیازهای روز نسبت به مردم، نسبت به نگاه جهانی و بین‌المللی، مقاومت اسلامی و اولویت های فرهنگی به روز باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان داشت: طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه به روز بودن را از کلام کسی می‌شنوند که رصد دقیقی از مسائل فرهنگی دارد و اولویت‌ها را همیشه در نظر داشته و دارد و وقتی با این دید به محضر رهبر انقلاب اسلامی حاضر می شوند، احتیاجات فکری آنان برآورده شده و سوالاتشان پاسخ می‌گیرد و چشم انداز آینده آنان با بیان رهبر معظم انقلاب مشخص می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به وظیفه و مسئولیت مسئولان حوزه بعد از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مطرح می شود باید همه در این راستا بسیج شده و با سلایق شخصی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی کمرنگ یا پررنگ نشود؛ بلکه باید به همان صورتی که مد نظر رهبر انقلاب است، مطالب، درک شده و بر اساس همان عمل شود و باید همراه با آهنگ کلام رهبری معظم در مسیر سفارش شده ایشان حرکت کنیم.

ارسال نظرات