۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۳۷۸۳۲
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

بخشی از ناکامی جبهه استکبار مرهون مجاهدت نیروی زمینی سپاه است

بخشی از ناکامی جبهه استکبار مرهون مجاهدت نیروی زمینی سپاه است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: بخش قابل توجهی از شکست و ناکامی جبهه استکبار و همه نیروها و عوامل داخلی و خارجی‌اش برای از بین بردن امنیت و ایستادگی، مرهون مجاهدت‌های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در اجتماع امروز فرماندهان نیروی زمینی سپاه طی سخنانی با تاکید بر این که رضایت ولی خدا، رضایت خداست، گفت: اظهار خشنودی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروی زمینی سپاه، در حقیقت کسب رضایت و خشنودی خداوند متعال است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: شما در نیروی زمینی، سپاه را سربلند کردید. چرا که بخش قابل توجهی از شکست و ناکامی جبهه استکبار و همه نیروها و عوامل داخلی و خارجی‌اش برای از بین بردن امنیت و ایستادگی، مرهون مجاهدت‌های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: در کنار نقشی که این نیرو در فراهم سازی سطح بالایی از امنیت و مقابله با شرارت‌ها و اقدامات تروریستی دارد نقش بازدارندگی آن به مراتب بسیار مهم تر و موثرتر است. نقش قدرت بازدارندگی نیروی زمینی سپاه تا به امروز توانسته است از شکل‌گیری و وقوع بسیاری از حوادث بزرگ و کوچک جلوگیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود را به تبیین مفهوم ولایت و ولایت مداری اختصاص داد و گفت: ولایت تجلی توحید ربوبی خدا و زمینی کننده ولایت الله و باب ورود به معارف قرآن است. ولایت مداری، درک و فهم درست و به هنگام از مواضع ولی و عمل به هنگام است.

ارسال نظرات