۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۷۳۸۰۱۲
دبیر جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی:

جریان تحریف همچنان در قضایای اقتصادی آدرس غلط می‌دهد + فیلم

جریان تحریف همچنان در قضایای اقتصادی آدرس غلط می‌دهد + فیلم
حجت الاسلام امیری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شکست تحریم ها در اثر شکست جریان تحریف از آدرس غلط به نهاد حاکمیت در جریان برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی امیری دبیر جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی عصر امروز در نشست «الگوی معرفی دشمن به نسل جدید» که از برنامه های نخستین همایش بین المللی دشمن شناسی در خبرگزاری رسا با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اندیشمندان انقلاب برگزار شد،  به پژوهش های اقتصادی خود و استاد فرج نژاد و نظام سرمایه سالار جهانی پرداخت.

وی در ادامه گفت: نظام سرمایه داری سالار را سرمایه می داند که برای دنبال کردن اهداف خود نظاماتی را در اقصی نقاط دنیا پیگیری می کند که یکی از نمونه های آن بانک به عنوان محور نظام سرمایه داری است.

این پژوهشگر حوزوی با بیان اینکه بانک و بورس از موانع جدی تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: مرحوم فرج نژاد برای تبیین این مهم وارد می شد و برای اینکه بتواند با این جریان مبارزه کند وقت گذاشت.

حجت الاسلام امیری با قرائتی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شکست جریان تحریم منوط به شکست جریان تحریف، اظهار داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرماید «اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد» یعنی یک مسأله کاملا فکری و رسانه ای به مسأله معیشتی گره خورده است و فقط یک مغز تحلیلگر می تواند چنین چیزی را بفهمد و عنوان کند.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم رسیدن به اهداف تمدن اسلامی از مسیر اقتصاد عنوان می شود، بیان داشت: هدف اقتصاد این نیست اما بسیار مهم است؛ امروز درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که در اندیشه مرحوم استاد فرج نژاد نیز توجه به جنگ اقتصادی دیده می شد.

حجت الاسلام امیری مهسا امینی را بهانه ای برای پیشبرد برنامه های دشمن در پاییز سال گذشته معرفی کرد و گفت: وقتی آنها جریان قوی پیشرفت کشور را دیدند جریانی مانند مهسا امینی را رقم زدند، هر گاه اتفاقاتی از این دست علیه نظام اسلامی رخ داده یعنی نهادهای نظام ورود انقلابی کرده و جریان مردمی نیز به آنها پیوسته است، برکات و دستاوردهایی داشته است و نصرت الهی تمام مناسبات را بر هم می زند.

وی با بیان اینکه مرحوم فرج نژاد به دنبال بررسی و پرداخت جریان تحریف بود، تصریح کرد: در سال های ابتدایی دهه 90 که پیچ تاریخی جلوی روی ما بود جریان تحریف هم فعال شد و برای پیشبرد اهداف خود مبانی فکری ارائه کرد؛ برای اینکه مذاکره با آمریکا را اشاعه دهد از آموزه های دینی نیز استفاده کرد و مذاکره را به کربلا هم گره زد و همچنین از مسائل بنیادینی مانند صلح و جنگ نیز استفاده می کرد تا مسیر تحریف را هموار کند.

حجت الاسلام امیری با اشاره به تلاش جریان تحریف برای باز کردن راه مذاکره، عنوان داشت: رهبری معظم در مقابل آنها ایستاد و بیان داشت که وقتی حرف از توزیع عادلانه می شود یعنی همین منابع موجود عادلانه توزیع شود و نیازی به مذاکره و آوردن سرمایه گذار خارجی نیست.

وی ادامه داد: جریان تحریف در لایه کاربردی نیز به تحریف پرداخت و برای حل مشکلات اقتصادی مسأله هسته ای را بیان کرد در حالی که رهبری چاره را در مقاومت دیدند؛ امروز گفتمان عوض شده و نتایج آن نیز به خوبی دیده می شود.

این پژوهشگر حوزوی با اشاره به پیام تسلیت رهبری انقلاب پس از حادثه تروریستی شاهچراغ تأکید کرد: ید واحده در 5 محور امنیتی، قضایی، فکری، تبلیغی و آحاد مردم در پیام تسلیت حرم شاهچراغ تأکید شد و موضع بسیار درستی بود؛ تبلیغ بر علم اولویت دارد.

دبیر جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی را فقط عمل به الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی کرد و گفت: متأسفانه جریان تحریف بیکار ننشسته و در سند تحول دولت و برنامه هفتم توسعه به جریانات حاکمیتی آدرس غلط می دهد؛ طبق اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای جنگ تمام عیار اقتصادی را نیز باید با مشارکت عموم مردم به پایان برسانیم.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات