۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۷۳۸۰۱۹
حجت الاسلام بیرانوند:

در جنگ ترکیبی روایت اول تعیین کننده است + فیلم

در جنگ ترکیبی روایت اول تعیین کننده است + فیلم
مدیر اندیشکده حافین با اشاره به اهمیت خروج از موضع انفعال در جنگ ترکیبی روایت اول را بسیار تعیین کننده و از وظایف حتمی دستگاه های رسانه ای دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،حجت الاسلام عبدالرحیم بیرانوند مدیر اندیشکده حافین عصر امروز در نشست «الگوی معرفی دشمن به نسل جدید» که از برنامه های نخستین همایش بین المللی دشمن شناسی در خبرگزاری رسا با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اندیشمندان انقلاب برگزار شد، به اهمیت روایت اول در جنگ ترکیبی پرداخت.

وی اظهار داشت: باید گسل های جامعه را دقیق بشناسیم که لازمه آن نیز فعالیت و پژوهش در حوزه کتابخانه ای، بستر فضای مجازی و میدان است که هر کدام از این ها اگر نباشد شناخت ما ناقص است.

این پژوهشگر حوزوی با اشاره به لزوم شناخت میدان برای نوشتن طرح و برنامه تأکید کرد: در فتنه 1401 مفهوم جنگ ترکیبی و شناختی را حس کردیم و به طور عملیاتی با آن روبرو شدیم؛ رشد، در درگیری با موضوع ایجاد می شود.

حجت الاسلام بیرانوند با اشاره به بیماری زمینه ای مهسا امینی و تلاش های کمیسیون پزشکی اظهار داشت: وقتی ضدانقلاب کشور را شخم زده بود تازه خبر آمد که مهسا امینی شکنجه نشده است؛ لازم است در جنگ روایت ها روایت اول را ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی روایت اول تعیین کننده است، تصریح کرد: امروز ناگزیر هستیم روایت را -چه تلخ چه شیرین- اول از همه بیان کنیم؛ هرجا روایت اول بیان شد توانستیم از آن بحران بگذریم و هر جا تعلل کردیم هزینه های بیشتری نیز تحمل کردیم.

حجت الاسلام بیرانوند با انتقاد از شکل نگرفتن تبیین در ماجرای 8مهر زاهدان تصریح کرد: به خاطر اینکه نظام دچار هزینه نشویم دست می لرزد و تکلیفی که در آن حوزه داریم را انجام نمی دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبیین وظیفه رسانه است اما کار باید مردمی و جبهه ای پیش برود.

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات