۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۷۳۸۰۵۴

آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه رضوی برگزار شد

آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه رضوی برگزار شد
آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور رییس سازمان سنجش و آموزش کشور در مشهد و همزمان در ۱۱ شهر دیگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه رضوی جمعه 23 تیرماه 1402 در مشهد با حضور دکتر پورعباس، رییس سازمان سنجش و آموزش کشور در چند شهر دیگر به صورت همزمان برگزار شد.

دکتر پورعباس، معاون وزیر علوم و تحقیقات به همراه حجت الاسلام رضایی، معاون علمی حوزه علمیه خراسان در کنار حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رییس دانشگاه رضوی، دکتر طالبی، رییس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس و حجت الاسلام امامی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رضوی از محل برگزاری آزمون ورودی اختصاصی این مرکز علمی فرهنگی بازدید کردند.

11 حوزه امتحانی تهران، تبریز، اصفهان، اهواز، قم، شیراز، همدان، کرمان، ساری، بیرجند و تربت حیدریه در کنار مشهد  پذیرای 2682 داوطلب آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی بودند که در کنار هم به  رقابت پرداختند.

تعداد بانوان شرکت کننده برای پردیس خواهران دانشگاه رضوی 359 نفر و باقی به تعداد 2323 آقایان طالب ورود به دانشگاه رضوی هستند که برای بهره مندی از فضای علمی فرهنگی و امکانات رایگان این مجموعه حوزوی دانشگاهی فاخر در کنار مضجع شریف علی بن موسی الرضا علیه السلام امروز در این آزمون شرکت کردند.

از مجموع ثبت نام کنندگان 633 نفر برای کارشناسی ارشد و 273 نفر برای دکتری و باقی مانده برای مقطع کارشناسی به تفکیک 1224 نفر دیپلمه و 552 نفر طلبه در این آزمون شرکت داشتند./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات