۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۳۸۲۵۸
همزمان با نشست شورای فرهنگ عمومی کاشان؛

از پوستر رویداد قرآنی «ستاره‌های آسمان» رونمایی شد

از پوستر رویداد قرآنی «ستاره‌های آسمان» رونمایی شد
اصفهان – همزمان با نسیت شورای فرهنگ عمومی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از پوستر رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره‌های آسمان» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، همزمان با نسیت شورای فرهنگ عمومی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از پوستر رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره‌های آسمان» رونمایی شد.

محمد علی فرجی دبیر رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره‌های آسمان» پیش از ظهر امروز در این آیین گفت: رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره‌های آسمان» از سری برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان است.

وی افزود: این رویداد با هدف ایجاد زمینه انس هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با معارف قرآن در بخش‌های مختلف آوایی، هنری و رسانه و بخش ویژه آیه‌های ایثار و شهادت با مشارکت دارالقرآن آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

فرجی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این رویداد تا نیمه مرداد ماه سال جاری است، یادآور شد: علاقه‌مندان به ثبت نام در این رخداد می‌توانند به تارنمای دارالقرآن آموزش و پرورش به نشانی http://Dqtelavat.ir مراجعه کنند.

دبیر رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره‌های آسمان» گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۲۴۸٠٠ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان داخلی ۱۲۹ تماس بگیرند.

فرجی همچنین از برگزاری رویداد «محترم بانو» همراه با گرامیداشت شهیده حجاب و عفاف کاشان خبرداد و افزود: رویداد «محترم بانو» به منظور کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه با تاکید بر ارتقای فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، رونمایی از پوستر رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره‌های آسمان» در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، فرماندار و اعضای این شورا برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات