۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۷۳۸۲۷۹
مدیر حوزه علیمه خواهران:

حوزه خواهران باید نهادی یشگام برای حل مشکلات جامعه باشد

حوزه خواهران باید نهادی یشگام برای حل مشکلات جامعه باشد
حجت الاسلام والمسلمین فاضل با بیان اینکه جمهوری اسلامی داعیه دار حرکت بر مدار دین است، بر لزوم ارائه الگوی صحیح توسط مسئولان نظام تأکید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امروز در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه مالی ریحان حوزه های علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: در نظام اعتقادی ما محاسبه امر مهمی است و اسلام نیز نسبت به مسائل مالی اهتمام دارد تا جایی که در روایات از ائمه معصومین وارد شده کسانی که محاسبه ندارند از ما نیستند.

وی با تأکید بر اینکه ما به عنوان حکمرانان انقلاب اسلامی ملزم و متعهد هستیم که نظام الگویی صحیح را ارائه کنیم گفت: جمهوری اسلامی داعیه دار این است که از دین استفاده می کند؛ لذا باید الگویی صحیح را به منصه ظهور بگذارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که جا دارد حوزه های علمیه خواهران به عنوان یکی از مکاتب تعلیم و تربیت بتواند در نظام الگویی خود موفق باشد، ادامه داد: الحمدلله امروز شاهد رونمایی از سامانه مالی ریحان، هستیم که با کمترین هزینه بومی سازی و طراحی شده است و این موفقیتی برای حوزه علمیه خواهران است که ضمن نگاه به داخل توانسته در نظام الگویی موفق عمل کند.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران امروز باید به عنوان نهادی پیشقدم و پیشگام برای حل مشکلات جامعه باشد و حرکت در این مسیر نیازمند عزم و تلاش همگانی است.

ارسال نظرات